Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

before I die!




Postat av: Anna med A

Är i skolan :) du?

Postat av: Mathilda

Sv: Ja, det är nog så. Tack! :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Japp det har jag gjort :) Han skrattade bara :P

Postat av: Ysen

-Jag mår bara bra, sj? :)

Postat av: Emelie

Det är olika på hur mycket jag redigerar dom efter :)

Jag har alltid bländaren helt öppen och gör bilderna ljusa redan när jag fotograferar dom :)

Postat av: feztis

Jodå, jag hade lite ströjobb och så har jag varit föräldraledig

Postat av: 'Sandraa

sv: ja förutom att jag är sjuk! :) självdå?

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

det är bra med mig. dig då? :)

Postat av: louise

-tack :).



Jag var på bio med vänner, sj då?

Postat av: tilda

sv: ja vi kommer jätte bra överens! oj har du alltid haft så mycket läsare?:)

Postat av: Chriis

SV: man måste typ ha varmt eller jumet vatten och sen är det inte alla nagellack som funkar typ tydligen :S men har itne testat detta sj så vet inte om det funkar då :S

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

sv: Jaha okey! :)

Postat av: 'Sandraa

sv: ja verkligen!

jag har mest ont i halsen & mår illa och sånt.. :)

Postat av: Emelie

Verkligen inte! Försöker alltid ha den på 100 eller 200, då det blir väldigt brusigt med min kamera :)

Postat av: Cajsa

Det är bra med mig. själv?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha han sa "det vet både du och jag att det inte är sant, men du får tro va du vill, det är väl bäst" ;) hahaha

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

bara bra, sj? :)

Postat av: Emilia

Det där drömhuset var ju riktigt snyggt:P



Vet du att du är riktigt riktigt lik min kompis Ingrid:)

ha ha bara så du vet ;)

Kram



bloglovinbyte?

Postat av: Emelie

Nikon D3000 :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

härligT! :) jag kom nyss hem, sj? :)

Postat av: Chriis

SV: ingen aning :S typ någon sa det i en video på youtube :s

Postat av: Ysen

-Jag försöker svara på alla kommentarer och är inne på fb, sj? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Att han får tro som han vill, för det viktigaste är ju att vi tjejer vet vad som gäller ;) plus att det alltid är jag som bestämmer i vårt förhållande, haha för det är det :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; nej det var nån jag inte kände som gjorde designen :)

Postat av: Moa Mildén

Hehe ;)



Har du något intresse för hästar då? :)

Postat av: Emma Olsson

Det tycker jag med! Men min blogg är skittråkig att läsa innan. De kan jag garantera. Skrev skitmycket hjärtan och smilysar, helt onödigt så jag raderade o började om :D

Postat av: feztis

Jag har många bilder på barnen i bloggen. Kolla t.ex. under kategorin barnen :)

Postat av: tilda

sv: jaa, men har du några tips på hur man kan få fler läsare?:)

Postat av: Patricia♔

sv: Du lovade ju att du skulle hitta den där koden som gjorde sådär som det är i din kommentarsruta du vet.

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

bara bra :) sj?

Postat av: Patricia♔

sv: Haha okej, lovade att försöka då;)

Postat av: B Y P H O T O G R A P H E R - av Anna Adam

Att byta skola

Ja jag vet, hinner aldrig sitta vid datan! :(

Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen. Och sklart. Alla haters är också välkomna. Svarar även på frågor från aktiv listan till privatliv. Vad kan vara bättre. Jag är ärlig och inte som alla andra bloggare. Puss



skulle du kunna fixa en HEADER till mig? Du frågade mig, och jag skule återkomma. :*

Postat av: fanny ahlm

ja det är den :)!

Postat av: Anna med A

Nu är jag hemma :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha ja men verkligen :D

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

okej, kul :D

Postat av: Anonym

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; ca 700-800 :) dudå?

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

en kristall c:

Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag

sv: tack så jättemycket !:)



Din design var också väldigt fin ! Har du gjort den själv ? :)



Hoppas du har haft en bra dag ? :)



kram

Postat av: 'Sandraa

sv: nej bara i 2 dagar, men är mycket bättre nu! :)

Postat av: Emelie

Jodå, men har börjat tröttna lite på den nu :P Ska spara till en mer avancerad :)

Postat av: Anne

Oh lycko dig!:) Varför börjar du så sent?:) Kramar

Postat av: Cajsa

jaså? :O

Postat av: P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

sv: Jag brukar inte äta i skolan, men hemma äter jag väll ;)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. Det är bra själv? :D

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Haha jodå de går, bara en inställning man måste ändra ^^

Postat av: Mathilda

Sv: Ja, det tror jag nog. Själv då? :)

Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

tack det var snällt sagt :D

Postat av: tilda

okej tack!:)

Postat av: A common blogg -

hah,, okej :)

Postat av: Danisa

SV: Ja jag såg det :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Lägger inte in de varje dag :)

endast två gånger per vecka :D tisdag och torsdag

så inte varje dag :D



så vet inte vad du har fått det ifrån, att jag lägger in varje dag? :S

Postat av: Anna med A

Nejnejnej :) kom hem tidigare

Postat av: fanny ahlm

aha kul :D

Postat av: Emilia

joda det kan ja göra måste bara hitta en bra bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -