Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Bakning!

Nu ska jag gå och baka Silviakaka i en hjärtform, endast för att det är alla hjärtans dag! :)


Postat av: corneliasvensson

Hur ska du/har du firat alla ♥ans dag!?

SVAR: med familj och kompisar! :)

Postat av: ramouna

Sv: Fin blogg du med! Filmerna är riktigt bra faktiskt älskar de!

Postat av: caarroos

nej :( jag har så förbaskat ont i halsen! :(

själv?

Postat av: Vendela

sv: ska ha alla hjärtans dag mys med familjen :) själv då?

Postat av: F E L I C I A

sv: na? beror på vad och hur du ska göra med den.

för finns ju en kod där man kan ändra sorlek osv.. men de gjorde inte jag utan jag gjorde en bild av den skiten :)

Postat av: Anonym

sv: ska jag skicka på mail!?

säg din mail :D

Postat av: Cajsa

för att den är nästan 2000 dyrare än den jag egentligen tänkte köpa först. ska jag tänka att det bara är några hundringar nyrare på alla kan jag lika bra köpa den för 25 000 och jag känner att jag inte riktigt har de pengarna..xD

Postat av: Karolina

sv: Åh tack detsamma! :) Jag borde väl ha firat med min pojkvän, men jag har inte växt upp med att man gör någonting speciellt, så för mig blir det ingenting. Jag ska vara tråkig och gå och lägga mig tidigt bara haha :)

Vad ska du göra eller vad har du gjort?

Kram

Postat av: Sofia

du la till "hur ska du fira den?" xd

Postat av: juliette

jo det är bra med mig med tack;=)

Postat av: Hannah och Bella

Fin blogg!

Allt väl? :)

Postat av: Sara

Jag ska fira med min pojkvän, fast till helgen :) Själv?

Postat av: Sanna

sv; jaa, det tror jag väl.....

Postat av: Ebba och Molly

Sv: Jag har varit på badhus, vad har du gjort?

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Nä :)

Allt bra idag?



GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Postat av: Anonym

den har varit som en helt vanlig dag ehe :)



kolla mitt senaste videoklipp :D

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

jodå, sj? :)

Postat av: Linda

sv:ja hyfsat,själv då?:)

Postat av: OLIVIA WIKSTRÖM'

Jag hade planer.. men jag sket i dom och tog det lugnt istället ! :)

Postat av: Emma Bylger

Sv; Nja eller typ det är ganska många inlägg som blir lika sen kan det bli så att jag bara skriver ett inlägg på en blogg osv.. ;)

Postat av: elsi

sv; hade blivit ett bråk mellan han och en annan :/ men vi hade kul på skypen iaf! :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

Det där såg gott ut ! :D



- Okej, :D Är det kul ?

Joda den var väl okej. Inget jag direkt firar sådär. :)

Själv ?

Postat av: mmmickan

sv : Tack så mycket, och detsamma till dig! :) I år är det faktiskt första gången på länge som jag firade den ensam, och jag firade min vändag på gymmet ( konstigt nog).

Vem firade du den med? :)

Kram!

Postat av: emilia

det där såg inte helt fel ut!



ja allt är så bra så, själv då? :)

Postat av: Beda o Cajsa

jag har haft det bra! :)

Postat av: Alexandra fotar

njaa, sådär. Sj? ;)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt bra kväll :)

Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag :D

Postat av: Anonym

sv: Så bra :)

Din blogg har jättefin design ♥

Har du lust att bli min designer? :)

Postat av: danten89

Nej bloggen skulle bli det, om jag kände mig tvungen att uppdatera.

Du behöver ju inte uppdatera bloggen varje dag.



God kaka :D

Postat av: ida♥

sv: jodå den har varit bra, har gift mig på låtsas med en vän på facebook haha, sen har jag fått godis och pengar. dudå? :)

Postat av: Wendy ♥

sv: Bra ♥

Du har jättefin design, du har inte lust till att bli min designer?

Postat av: sanashaba'

sv; nja, helt okej! Själv då? :D

Postat av: Enya♥

Sv; Ja det har jag! :D har du? :)

Postat av: Malin

Sv: Okej,Vampire diaries. :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: jaa det har jag sj ? :)

Postat av: louise

Vad roligt att du vill vara med :)

jag har mysstund med mamma och nu ska jag mysa med min skolböcker, hahh!

hur har din varit ?

Postat av: ♥ Julia H

sv; Tack så mycket! :) Nu ikväll ska jag och familjen mysa lite och äta kladdkaka... Det är ju alla hjärtans dag! Själv då? :D

Postat av: marion

sv: jag vet inte om du såg det, men inlägget som du kommenterade på hade en stor bild på mig och min pojkvän så jo; jag har någon att fira med och ska fira med honom! vem ska du själv fira med?

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Ja den har varit bra, fikat med familjen och så :) Åh vilken smarrig bild! hihi, KRAM

Postat av: Anonym

Har ny desinge kicka in och kolla om du gillar den.^^

Postat av: Anonym

jättefin blogg + gullig header, det gillas!:)

gjort idag?

Postat av: Evelina

Tack =)



Det där såg ju riktigt mumsigt ut måste jag säga :D



kram

Postat av: Ivana

Sv: Tack så mycket, med vänner, själv? Kram :)

Postat av: Lina

sv; Kul att höra! Desamma :)

Postat av: caarroos

tror ingen vill göra det heller! :P heh

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

självklart :D dudå?

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sV: jadå, sj? :D

Postat av: Lotta

Nä inte riktigt :/

Gud vad gott med bakning! :)

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej!

Jora, dd? :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Dom där såg ju inte bara lite goda ut :3

Postat av: Anonym

mums!

Postat av: elsa nyström

Helt ärligt så tycker jag inte om alla hjärtans dag och jag har aldrig varit så speciellt förtjust i den dagen heller och i min familj brukar vi inte fira den med något speciellt. En kaka eller en bukett blommor brukar räcka och i skolan får jag ju vara runt mina favoriter måndag-fredag så det är oftast som en helt vanlig dag för mig. Själv?

Postat av: elin ツ

sv ; tränar fäktning :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Kunde vi göra länkbyet ?

Postat av: Anonym

Hoppas dem var goda!! >:| Men jag behöver bara vänta tills imorgon innan jag får massa gott, min bror fyller år och mamma ska baka morotskaka :3

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Kommentaren med en elak gubbe var från mig! ^^

Postat av: Angelica

Rosa mockisar? GUD VAD GOTT OCH SÖTT!

Postat av: Rut

Jag tycker att du har en snygg design och mycket snygga bilder! :) Vad tycker du om min? ;)

Postat av: Anonym

åh vad göttigt ! ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -