Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Äntligen är appen fixad!

Äntligen funkar appen som det ska och det går förhoppningsvis att kommentera!:D

Vi Skrev förövrigt klart gästskribenterit idag!:D
GÖTT!


Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Jag tycker det är ganska onödigt :) Jag vill stå för den jag är här på bloggen :) Mår du bra idag? :) KRAM

Postat av: Julia

sv: ahh okey :)



Hur många år är du?

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: nej har aldrig ljugit och är alltid mig själv på bloggen! :) själv då? :d

Postat av: anna

bra fråga!



Ljugit nej och inte låtsas att va ngn ja inte är heller, det ja skriver har hänt sen så kanske man inte nämer alla detaljer om en eller ens vänner eller ngn fest eller så men ja allt behöver man ju inte blotta ut för andra känner ja :)

Postat av: MadickenMarsh'

sv; aldrig :) har du?

Postat av: F E L I C I A

i min förra blogg gjorde jag det :) Då kunde jag liksom skriva ut saker utan att någon visste vem jag var osv! :)

Postat av: anna

haha ja :P men ja förstår inte varför man ska ljuga eller ja,de är liksom inte värt de

Postat av: emelie

var på sjukhuset igår :) så segt.. men idag blir det packa och städa, självdå? :)

Postat av: Madde

sv: ja, det har du så rätt i.

Postat av: MadickenMarsh'

sv; håller med till tusen!

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Jag mår jättebra :) KRAM

Postat av: Johanna ♡

sv: Samhälle, Beteendevetenskap :)

Vad går du?

Postat av: ewwe

sv: vilken konstig fråga! Haha, nej det har jag inte! Varför undrar du :D

Postat av: p a u l i n e ♥ [palosfoto.blogg.se]

SVAR: Jag ska bara vara med vänner och fota, själv? ;)

Postat av: Simona

sv: jag ska på bio & shoppa, sj? :D

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; sova över med en kompis sen gå och hänga med två andra med den kompisen antar jag :p sj?

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV. Haha, kmr inte ihåg :3

Men okej, då börjar vi på något nytt samtalsämne..

Vilken är din favoritblogg? :D

Postat av: Lovisa

Ja

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Vill man inte säga eller svara på ngt så kan man ju bara säga de haha :)

Postat av: Anastasia

Svar; Tack :)

Nej det har jag inte och kommer aldrig göra det, i alla fall inte medvetet ;) Du då?

Postat av: Annika

SV: haha, ja faktiskt :D

Postat av: Anonym

thihihi fett :D

jo samma här :D

kram<3

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Hoppas du får en fin fredag :)

Postat av: Tilde Larsson

ehh... nae inte vad jag vet

Duda?

hurså?;)

Postat av: Anna med A

Vad gör du? :)

Postat av: Sanna

Vad händer ikväll? :)

Postat av: Emilia

Vill du ha chansen att bli veckans blogg? Kolla in här då! :)

http://emiiliaa.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Emelie

Ja, verkligen xD

Vad gör du då? :D

Postat av: Sandra

sv: Haha, nej det har jag inte. Tycker att det är sjukt irriterande med folk som låtsas vara nån annan än vad dom är på bloggen för att få fler besökare osv. Själv då? :P

Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Idag är jag ledig, superskönt! Gör du något roligt idag? :) Kram

Postat av: frida nyburg

Ja tack allt är bra med mig med:)



vad gör du då?



kram Frida



Postat av: Anna

vill du vara med på Dagens Blogg ?

Och visas inför 60-100 läsare ?



Klicka här då -

http://styleez.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment



kram !

Postat av: patricia

sv: jajjemen :D

Postat av: M I N I I Z Z A

lite allt möjligt, själv då:)?

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

Bli dagens blogg?

Anmäl dig och se de blir du! De blir fett awesome!

http://mokraz.blogg.se/2012/february/nu-kor-vi-igen-dagens-blogg.html#comment

Postat av: tilda

sv: okej jag gör inget typ:) ska du göra ikväll då?:)

Postat av: Jonas

Haha! jodå, lite söt är jag allt ialla fall ;) ha en fin helg!

Postat av: Kulan

Tycker du att killar är dåliga på att lyssna?

Postat av: Jonas

Länka dig? hur menar du nu? =) ha en bra helg btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -