Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ännu en stressig dag!

Usch, börja aldrig gymnasiet, bara stress hela tiden!
Man får börja med att gå upp tidigt (om man inte har lika chill schema som jag ;))
Sen måste man springa mellan alla lektioner och sen är man ibland hemma runt 5, halv 6... 
K-U-L, nej..


Postat av: jessica

sv' ja det är bra, självdå? :)

jamen ellerhur!!



Svara gärna på frågan om vad du vill läsa och vad du vill att jag ska skriva om i mitt inlägg! :)

Postat av: Anna

sv: Vad bra :)

Svar på fråga: Oj konstig fråga, faktiskt så har jag inte det. JAg är alltid mig själv til 110 % :)



Dudå ? :)



kram!

Postat av: sofie

hej sötnos :)

- har du några planer för helgen? KRAM! :D

Postat av: sofia

fin header!:D

Postat av: ebba- en blogg om allt!

Hej! ehm , aa vet inte, nu har jag ju praoat på ett cafe! kanske får jobb där i sommar!hoppas på det! ;) du själv?

Postat av: Elina

sv; haha , nej har varit mig själv hela tiden ! ;) du ?

Postat av: Joséphine

Sjukt awesome bogg :D!

Postat av: Moa - FOTO & FASHION

Sjukt fin blogg! Bloglovinbyte? :D

kram

Postat av: Hanna

Sv: Japp allt är bra!

Hur är det själv? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jaa, jag vet inte hur jag ska kunna förklara det tydligare faktiskt? Det står inte vad det är, även fast du har tagit kort på det så kan jag inte se vad det är för något ens :S

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Nja, vet inte riktigt :L)

Postat av: Benita

Nu ligger min sminkvideo uppe på bloggen, kik in :)

Postat av: Marika

Nej jag jobbar:)

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Japp i tisdags :) Bara för att det var fettisdagen hehe..

Postat av: Anastasia

Svar; Har lagt till dig nu. :)

Postat av: Wendy ♥

Hej Felicia! :) Det är jag - tjejen som drev mysweetielife.blogg.se! Jag hoppas att du vill börja följa min nya blogg - http://wendyslife.blogg.se/

Kram!

Postat av: Mie

Sv: Jag har funderat på det, men inte börjat leta än :)

Postat av: Anastasia

Svar; Det behövs inte! ;)

Postat av: Ellinore

Förlåt ytligare igen för sent svar på din kommentar,ber sjukt mycket om ursäkt! Varit lite mycket i skolan men jag hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra vecka än så länge!

Kramar :)!

Postat av: Anonym

Sv: varför skulle jag ljuga eller låtsas va någon annan? ;o

Postat av: danaaa'

sv; har fått sommarjobb på min pappas jobb, du då? :)

Postat av: E M E L I E

Hej, hoppas att du har haft en bra dag! :) kram!

Postat av: Linnea Zeijlon

sv; njae, är faktiskt inte så förtjust i det om jag ska vara ärlig, så jag hoppade över det :) dudå?

Postat av: mariana

sv: det är bra tack:)

hahaha jo då, jag gör det nästa gång ;)



haft en bra dag?

Postat av: Michelle

SV: okej.....

Postat av: Anne

Jo det är mycket bättre idag tack:) Kramar

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, haha nej det är klart jag inte har ;) har du?

Postat av: patricia

sv: varit i skolan och hållt på lite hemma, annars inget speciellt :) själv?

Postat av: Elin

Önskar dig en härlig kväll! :D

Postat av: Ellen

Hej söt blogg! :D hur mår du? :)

Postat av: Mathilda

Sv: Det beror på hur du menar, men nej, det tror jag inte ;) Har du? :)

Postat av: Camila

Allt bra?:)

Postat av: ISSA -Faanis.blogg.se

hey hey! :)

Hur mår du, händer imorgon då? :) <3

Postat av: Camilla

Inte det roligaste...

Postat av: maja

sv: sommarjobb?

faktiskt inte, får se om det ens blir något sommar jobb..

Postat av: looooovisa<3

länkbyte - tidsinställt inlägg, tid? :) (du ta min header, jag ta din header bild i ett inlägg om länkbyte???)

Postat av: Camilla

Haha, nope, det har jag inte!

Postat av: Michelle

SV: HAH va jag har inte kommenterat det ? :oo

Postat av: Madde

Sv: Nä det har jag inte Ser ingen anledning till att ljuga om något sådant.

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tror det var något grönt.. Kommer inte ihåg :S

Postat av: Anonym

Ja jag mår bra!

Har det hänr nåt speciellt idag då?:)

Postat av: Tillan

Svar: Hehe, förut var jag jätteinspirerad av en humorblogg. Så jag satt och försökte kopiera utan att det märktes, fast jag typ inte tyckte det var kul. Men så fattade jag att det är bäst att vara sig själv, vilket jag är nu^^

Du?

Postat av: karolinajonsson

Var med och tävla om ett sminkkit i min blogg!

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/february/vinn-sminkkit.html#comment

Postat av: johanna

Postat av: Johanna

Oj! Ta inte illa upp, men jag trodde du var 12-13 år när jag såg din design! o: Haha, tänk vad folk kan ta fel...

Postat av: Emma- Foto & Design

sv; Nepp :D du då?

Postat av: L I N N

Hehe okej!



Nej ?! :o

Alltid varit mig själv & varit ärlig till 100%, dåra? ;o

Postat av: Sandra

Sv: Nej känner inte att jag behöver det

Postat av: Anonym

Nej aldrig! varför undrar du ?

Postat av: Jennifer

Haha nej det har jag inte gjort faktiskt :) ärlighet kommer man längst med! sj?

Postat av: Felicia

söt blogg!!!!!

Postat av: julia

sv: nae! har du ? :)

Postat av: Ina♥

Ärligt, nej ^^ självdå?

Postat av: merve

sv; haha, nej allllldrig i livet :D

K

r

a

m

Postat av: Olivia

sv: Okej, jättefin header! :)

Postat av: Anonym

precis och gosa med ! hihi

Postat av: Annie

svar: haha tack så mke, men kanske inte så konstigt eftersom att jag är den enda av oss tre som går i dans :)

btw, jag vill börja sång på musikskolan det verkar skit kul! jag sjunger bara hemma annars:) men jag hinner inte med.. Så jag får fortsätta träna hemma ;) Men du sjöng asbra:D vad heter låten du sjöng förresten? :)

Postat av: Anonym

sv; Jag tror inte det i alla fall, kan ju kansek varit om jag skämtade någon gång. Men det tror jag inte. hurså?

Postat av: Michelle

SV: om jag ska vara helt ärlig, så nej sj ?

Postat av: neli

hehe nej gud det har jag aldrig gjort =) jag är alltid ärlig i min blogg =)

Postat av: Mathilde

Jo har redan kollat lite på det. Man måste ju vara ute i god tid. =D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ser inte ut som blad :O Varför får du blad från blogkeen för? är det något speciellt blad eller vadå? :S



Då vill jag nog inte ha det paketet, haha

Postat av: sabina

bara jobbat typ,sj?

Postat av: danaaa'

sv; haha okej :)

ne jag har inte det, har du?

Postat av: Annika

SV: hmm.. jag tror inte det :) Inte i alla fall på bloggen! Men när jag var mindre låtsades jag vara en kändis på hemsidan "kamrat.com" xD

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- Nej det har jag inte, har du? :)

Postat av: Esmeralda<3

sv: allt är bra med mig också:D

Postat av: tone

om du ska göra en header åt oss ska vi skicka bilder till dig då eller?:)

Postat av: Anne

Nej, jag har faktiskt aldrig gjort det:O Sjd? Kramar

Postat av: Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: nej varför skulle jag ljuga om vem jag är? får ställa en mot fråga då: verkar det som att jag är de? ;)

Postat av: emma

sv. ne det har jag inte :) är mej själv det är bäst så :D

Postat av: Anonym

sv: haha hur menar du? :P

Postat av: Linda

sv: Allt är toppen :)

Postat av: Maria

sv: ja, dessvärre. fast det börjar bli bättre nu :)

haru haft en bra dag?

Postat av: linda

sv; haha nej jag tror nog inte det! ;p

själv då?

Postat av: Linda

sv: Om du menar om jag har ljugit för er som läser min blogg osv?

Svar: Nej det har jag inte, försöker bara vara mig själv så gott det går :D

Postat av: looooovisa<3

- kan vi köra länkbyte? :) (tidsinställt inlägg, vilken tid, samma tid menar jag betyder tidsinställt inlägg)

Postat av: Anonym

fin blogg!

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- yes :)

haha kul fråga, varför en sån fråga? :p

Nej jag har inte låtsas eller ljugit, :)

Jag är ingen sådan person, och finner ingen anledning till det heller. :)

Postat av: Felicia

sv: nepp, har jag nt, första gången jag läste/sett din blogg var idag! Hurså? :O

Postat av: Moa ♥

jag har nu veckansblogg på min blogg!

anmäl dig gärna! :) ♥

Postat av: Rut

Sv; okej samma här :P

Postat av: looooovisa<3

- men om jag ska länka dig då vill jag att du ska oxå länka mig :)



http://lovisaholmstrom.blogg.se/images/2012/lovisaholmstrom-blogg-se-lankbyte_190739197.jpg

Postat av: tone

jag vet inte riktigt hur vi vill ha den jag vill iaf ha den som enkel typ som du fast sen blir den ändå cool haha om du fattar?:)

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

Sv: Jaha, varför tycker du att den var det då?

Postat av: A

håller,med dej med dedär att springa i korridorerna om man inte kollat schemat innan osv.-

Postat av: malin'

sv; Jag brukar försöka att vara mig själv, men i höstas hade jag en period där jag överdrev allting och fick allt låta som det var perfekt. Går inte riktigt att förklara så det låter rätt. Själv då? :)

Postat av: karolinajonsson

Nej aldrig, jag är alltid mig själv! :)

Postat av: Elin

Uräkta om jag får fråga, men hur gammal är du :O?

Postat av: Johanna ♡

Jag börjar gymnasiet nästa termin. Jag är taggad! , men jag vet att jag nog komr få plugga väääääldigt mycket . . .

Postat av: Karoline TM

Va mysigt! vill också ha spakväll :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -