Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 7

I dagens lucka har ni chans att vinna ett tandsmycke från twinkles.se 
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen

och lämna en kommentar! :)
Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)

så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)
 

Postat av: Johanna Falk

Jag är med !

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: andreas

Har gillat :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Emma

Jag är med :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Emma Lannebrink

Ha en mysig helg! :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Nicco

Jag är med :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Agnes Åsberg

jAG ÄR MED!
GILLAR!

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Isabelle

Är gärna med!
Gillar på fb: Isabelle Marie Flink

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Ellie

Hej! Jag är gärna med och tävlar! kram ♥♥

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: MyzaaN

har gillat nu :D så hoppas på turen :D kram

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med, har gillat sen tidigare oxå :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: Cajsa Gräsberg

Jag är med =)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)glöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :D
Felicia

Postat av: nicole kestola 15 år

Jag är med :)
redan gillat deras fb sida! nicole kestola @fb

har gort ett inlägg på min blogg om din julkalender, hoppas på att det ger större chans!
här hittar du det:
http://nikkki.se/2012/december/alla-tavlingar-avslutas-24.html#comment

kram/nikkki.se

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: J U L I A K O N N E U S

ÄR MEEED och gillar puuuss

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -