Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 24 - GOD JUL

GODJUUL!
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen


Jag har även bestämt att alla vinnare dras den IDAG! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)



Postat av: Johanna Falk

Jag skulle verkligen vilja ha någon av nit bharna hos dmretro, eller en likadan på en annan hemsida, vet att de finns hos missme.se och madlady, den silvriga eller guldiga ! Har verkligen kollat på dem sjukt länge, men aldrig tagit mod till att köpa en .. God Jul !

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: Carita

Jag önskar mig nått presentkort på tex skor :D

Har gillat, Johanna Turkos.

Svar: det kan jag enkelt fixa, går footway bra, 100 kronor? :)
Felicia

Postat av: johanna gullberg!

jag önskar mig tre läppstifft från nordic cap, och även en mascara från valfritt märke! :)
kram!

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med! Har gillat! ;)

Svar: vad skulle du vilja vinna då? :)
Felicia

Postat av: Emma ek granström

En silvrig spike bra hade varit awesome! Om du inte kan fixa det så ett silvrit halaband som ser ut som en nikon kamera, från beccadesign är så kär i den :D

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)länka gärna! :)
Felicia

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

Ett fint iphoneskal till 4/s <3

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: SOFIAAERIKSSONN ♥

Jag önskar mig ett presentkort på Rutstore!
Rim: ruter,hjärter,spader,klöver köp vad du behöver!

Svar: bra rim! :)kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: Malin

Jag är gärna med och tävlar.
Vilken toppenjulklapp denna
överraskning hade varit. :)
Hoppas på tur.

Gillar redan på Facebook. (Malin Gustafsson)

God jul! :)

Svar: vad skulle du vilja vinna då? :)
Felicia

Postat av: Jeanette

Ett par skor

Jag önskar dig en underbar julafton

Svar: det enda jag kan fixa åt dig är rabatt på en skobutik! :)
Felicia

Postat av: Behind The Camera- fotografi

Herregud! Har aldrig sett att man kan få önska vad man vill vinna! Riktigt smart! Här är en lista på saker jag skulle tänka mig att vinna(du bestämmer vad som är rimligast):
1.http://photojojo.com/store/awesomeness/bokeh-kit/
2. http://fotofyndet.se/product_info.php?cPath=113&products_id=5801&osCsid=4212f764eb19a26ec782cee362bd5a24
3. http://fotofyndet.se/product_info.php?cPath=98&products_id=5706&osCsid=4212f764eb19a26ec782cee362bd5a24
4. http://iphonelinser.com/fisheye/iphone-fisheye180
5. http://www.idiwa.se/iphone-4-4s-ovrigt-kul-1
Har även gillat på facebook sedan tidigare, hoppas hoppas hoppas nu! Kram :)

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: Felicia Bornefjäll

Underbar tävling! jag har gillat. :D

Min HÖGSTA HÖGSTA dröm när det gäller en sak som jag önskar mig i julklapp skulle vara ett Eye-Fi minneskort. Ett minnes kort som laddar över bilderna från din kamera till te.x iphone, ipad eller datorn.

Detta minnes kort skulle göra min vardag hur underbar som helst, och jag skulle bli över över lycklig om jag skulle vinna ett sådant.

Det finns här: http://www.sandisk.com/products/memory-cards/sd/eye-fi/

går att köpa tex här: http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datortillbehor/minneskort-lasare/minneskort/sandisk-eye-fi-sdhc-8-gb-p92645

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

1. Gillar redan pa FB med ocanstàende namn

2. Önskar vinna en iphoneskal till min 4/s

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: H A N N A

sv: Vad är det för tävling?? Det funkar inte att klicka på bilden eller dra musen över den..!? Sen står det inte heller i inlägget så vet inte ens vad det är för tävling!.. :o

Postat av: Kylie Larsson

Ett år Spotify :)

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: Isabelle

Jag är gärna med! :)
Gillar på fb: Isabelle Marie Flink

God jul!

Svar: skriv vad du helst skulle vilja vinna då! :D
Felicia

Postat av: Maria

Jag har gillat och är med! :D

Har hittills bara fått pengar och biltillbehör, självklart bra saker, men sånt som jag kunde räknat ut, så jag skulle väldigt gärna vilja ha nån fin, oväntad överraskning! :D

Svar: kul att du är med och deltar, får se om jag kan fixa något :)
Felicia

Postat av: H A N N A ❤

Nu kunde jag också se på bilden..
Men jag skulle vilja vinna saker med Justin. (Finns massor med saker på tex CDON, BR, ToysRus.)

Svar: (y) :)
Felicia

Postat av: H A N N A ❤

sv: När pressenterar du alla vinnare? ;)

Svar: nu! :D
Felicia

Postat av: Ida Björnfot

Jag skulle älska att få en sån här: http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=35645&ProductDetailId=251303 :D

Svar: det enda som krävs för att man ska ha en chans att vinna det man mest önskar sig, är att göra ett inlägg på sin blogg om min blogg!Så ska jag göra allt i min väg för att uppfylla din önskan! :)
Felicia

Postat av: Behind The Camera- fotografi

Jag skev även ett inlägg om tävlingen här: http://behindthecamera.blogg.se/2012/december/snurra-min-jord.html#comment kanske ökar min chans att vinna! kram

Postat av: Amanda Cleréus

åh, vilken härlig tävling!
Jag skulle vilja ha ett stjärnfilter (52mm) eller en step-up ring (52-67mm) från kamda.se

Svar: det enda som krävs för att man ska ha en chans att vinna det man mest önskar sig, är att göra ett inlägg på sin blogg om min blogg!Så ska jag göra allt i min väg för att uppfylla din önskan! :)
Felicia

Postat av: Amanda Cleréus

http://happinessfoton.blogg.se/2012/december/glom-inte-bort-tavlingarna.html
i detta inlägg har jag länkat dig och din blogg! :)

Svar: jättebra! :)
Felicia

Postat av: Ida Björnfot

Jag har skrivit ett inlägg om din blogg nu! =)
http://minbokvarld.wordpress.com/2012/12/27/hejda/#respond

Svar: jättebra! :)
Felicia

Postat av: Kira

Åh vad synd att jag missade alla tävlingar! :(
Jag har nu en "veckans blogg" tävling på min blogg som du gärna får vara med i! Om du vinner inför nästa vecka som kommer jag att länka dig inför mina 350 läsare! Det låter väll bra? Fjäska är tillåtet ;) om du vill få lite mer tur i tävlingen så kan du göra så att du skriver ett inlägg om min blogg i din blogg! Så har du större chans att vinna! Kramisar!

Postat av: inajonsson.webblogg.se

fick du min kommentar med mitt inlägg? :D

Svar: hmm, nae, det fick jag inte? :)
Felicia

Postat av: inajonsson.webblogg.se

Tipsade om denna luckan i ett inlägg: http://behindthecamera.blogg.se/2012/december/snurra-min-jord.html#comment

Svar: jättebra! :)
Felicia

Postat av: inajonsson.webblogg.se

vem vann?

Svar: alla som jag lyckas fixa pris åt :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -