Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 22

I dagens lucka har ni chans att vinna ett till presentkort på 100 kronor från footway.se! Har fyra olika koder, dom kommer att gömma sig bakom luckorna, 4 är nu ute, och 0 kvarstår! :D
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen (om ni inte redan gjort det, men skriv det i en kommentar i såfall! :)
 

och lämna en kommentar! :) Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)
 


*OBS, måste köpa för minst 500 kronor om koden ska gälla!

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med. Gillar redan ;)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Anonym

Hej!
Var gjärna med i julensblogg på min blogg och få chansen att synas framför mina 300 läsare!
http://lifeaslina.webblogg.se/2012/december/julens-blogg.html#comment :D
Kram

Postat av: Sundberg

Hej !
Var du i Gävle idag? Isåfall kanske jag såg dig :)

Postat av: Johanna Falk

Jag är med !!!

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Emma Ek-Granstrom

Jag är meeed! Har gillat sen tidigare :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: alice alfredsson

jag är självklart med, har redan gillat

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: jennifer

Jag har gillat :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Maria

Jag är gärna med :)
Har redan gillat på facebook

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: amanda

Jag är med om det inte är försent:] Jag har även gillat på knappen/Fin blogg förresten

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)åh, tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -