Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 16

I dagens lucka gömmer sig en liten överraskning!
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen

och lämna en kommentar med vilken vara ni vill vinna! :)

Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)



Postat av: ellieElliearnler

Jag är med:)

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: SOFIAAERIKSSONN ♥

Jag är med! :)
Om jag vann skulle jag vilja vinna detta fina armband: http://venusandmars.se/armband/strassarmband/strass-sten-armband.html

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Johanna Gullberg

jag är med har gillat båda två!

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med! Vill vinna: http://venusandmars.se/tvafingerringar/mustaschring-tvafinger-ring.html
Älskar den, sjukt fin!
Gillat båda sidorna på fb - Hanna Andersson :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Felicia Bornefjäll

Jag skulle vilja vinna detta armbandet!

såå himla snyggt.

http://venusandmars.se/dodskalle-armband/dodskallearmband-vitt.html

Har gillat båda. Kram kram ha en bra dag!

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Juliette

Jättefin design du har tjejen :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Maolion

Jag är med :D Haha jag är med varje dag xD Har redan gillat.
Denna:
venusandmars.se/punkarmband/punkarmband-stalfargad.html?grp=1280937
Eller denna:
venusandmars.se/tvafingerringar/mustaschring-tvafinger-ring.html?grp=1280936
Överraska mig? :)

Svar: haha, ja ;)
Felicia

Postat av: bexollila.

jag är så med och jag har gillat på fb med namnet rebecka linnea börjesson ollila om jag vinner skulle jag vilja vinna detta : http://venusandmars.se/tvafingerringar/mustaschring-tvafinger-ring.html

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Hanna - nystartad inspirationsblogg

Jag vill vinna denna: http://venusandmars.se/tvafingerringar/kors-tvafingerring.html
Gillat på facebook! :D

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Isabelle

Är gärna med!
Gillar på fb: Isabelle Marie Flink

Vill gärna ha: http://venusandmars.se/tvafingerringar/papegojring.html

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Alan

Se en färsk bild som visar oss när Ke$ha suger k*k - endast på GossipGuy.se

Postat av: Ebba Green

jätte söt blogg! :)

Postat av: Sara

fin blogg, kolla & kommentera gärna min blogg.
Kram

Postat av: Anonym

jag är med :)

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med! VIll vinna : http://venusandmars.se/tvafingerringar/mustaschring-tvafinger-ring.html :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Michaela

Jag är gärna med och tävlar!
GIllar på facebok: Michaela Lindh

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Ida Björnfot

Jag är med :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Behind The Camera- fotografi

Jag är hemskt gärna med! Har gillat båda sidorna :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -