Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 15

I dagens lucka har ni chans att vinna ett till presentkort på 100 kronor från footway.se! Har fyra olika koder, dom kommer att gömma sig bakom luckorna, 3 är nu ute, och en kvarstår! :D
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen (om ni inte redan gjort det, men skriv det i en kommentar i såfall! :)

och lämna en kommentar! :) Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)
 


*OBS, måste köpa för minst 500 kronor om koden ska gälla!

Postat av: Nikkis fotoblogg :D

Snygg blogg!

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Sara

MED! :)

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte att alla luckor är öppna fram tills den 24 december! :)
Felicia

Postat av: Matilda

Jag är med älskar dig /Gillar dig på Facebook :)

Svar: aw :)kul att du är med och deltar, glöm inte att alla luckor är öppna fram tills den 24 december! :)
Felicia

Postat av: Who?

Nu har du chansen och fråga mig vad du vill, så passa på och klicka in på min blogg. KRAAM <3

Postat av: beata schöring

jag är med och tävlar

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte att alla luckor är öppna fram tills den 24 december! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med!
Gillat redan - Hanna Andersson :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)Glöm inte att alla luckor är öppna tills 24 dec! :)
Felicia

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)Glöm inte att alla luckor är öppna tills 24 dec! :)
Felicia

Postat av: Amanda

Jag är självklart med det skulle verkligen vara kul att vinna ett presentkort;] Jag har tryckt på fb knappen!

Svar: kul att du är med och deltar! :)Glöm inte att alla luckor är öppna tills 24 dec! :)
Felicia

Postat av: Nicco

Jag är med. Har gillat på facebook.

Svar: kul att du är med och deltar! :)Glöm inte att alla luckor är öppna tills 24 dec! :)
Felicia

Postat av: EmiliaM

Ascool blogg! :D

Svar: åh, tack! :D
Felicia

Postat av: Carroo

Fin blogg! :) Gillar designen!

Har en ny fotoblogg. Skulle bli jätteglad om du kunde kika in. Du får gärna skriva om du tycker något ska förbättras, tack! :) http://photosbymee.blogg.se/

Postat av: Barbie Med Syndrom

Even Barbie Wants To Be Me <3 - Ta chans att synas på en av Södermanlands största bloggar! Delta i länktävlingen som sker dagligen, genom att kommentera inlägget "Bli Dagens Blogg".

Postat av: Anonym

Jag är gärna med och tävlar!
Gillar på fb: Michaela Lindh

Postat av: Michaela

Jag är gärna med och tävlar!(glömde skriva med blogg och mail i förra kommentaren)
Fb: Michaela Lindh

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: jennifer

Jag är med! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Edisen

Niice!! superr blogg! <3

www.edisens.blogg.se

Svar: åh, tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -