Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 14

I dagens lucka har ni chans att vinna ett valfritt smycke hos venusandmars.se! (kommer även att dyka upp nya varor under förmiddagen) 
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen

och lämna en kommentar med vilken vara ni vill vinna! :)

Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)


 

Postat av: Anonym

Jag gillar som nr 10.

Jag önskar mig armbandet =)

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Ida

Jag gillar som nr 10.

Jag önskar mig armbandet =)

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Johanna Turkos

Jag gillade, Johanna Turkos.

Önskar mig
http://venusandmars.se/armband/shamballa-armband/shamballa-armband-18.html

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Linnea

Hej jag skulle gärna vilja vinna Stålmannenhalsbandet.
Artikelnummer:h0041

Kram :)

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Linnea

Hej jag skulle gärna vilja vinna Stålmannenhalsbandet.
Artikelnummer:h0041

Kram :)

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Emma

Jag är med och om jag vinner vill jag ha klassiskt flerfärgat strassarmband ! :D

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

Gillar med namn Sofie Altuntas Lindholm

HOPPAS

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: clara

har såklart gillat och hoppas på vinst.
vi får se på julafton, spännande!! :) [email protected] kramkram

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Emma Julmust

VINN 3 BACKAR APOTEKARNES JULMUST LAGOM TILL JULAFTON!

http://julmust.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-3-backar-med-apotekarnes-julmust.html

Postat av: johanna gullberg

skulle verkligen vela vinna detta armband http://venusandmars.se/ringar/doskallering-med-hatt/ så sjukt coolt!! :o
kram

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Nicco

Jag är med. Jag vill vinna: http://venusandmars.se/ringar/strassringar/superman-ring.html

har gillat på facebook (Nickolina Banan Karlsson)

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Amanda

Jag skulle vilja vinna det här http://venusandmars.se/halsband/kraghalsband/kraghalsband-svart.html sjukt snyggt alltså jag älskar kraghalsband:]

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Anonym

Har en tävling på min blogg som du bara inte får missa.

Mvh/Jenny

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med!
Om jag vann vill jag vinna denna: http://venusandmars.se/tvafingerringar/mustaschring-tvafinger-ring.html
Jag älskar Mustcschsmycken så sjukt mycket, men någon ring har jag tyvärr inte än.. Skulle vara grymt kul om jag vann! Vill verkligen ha denna! :D
Kram.

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Elin

allt bra?

Svar: har varit bättre, sj? :)
Felicia

Postat av: ellie

Hej! Jag vill vinna en svart mustasch ring! :) kramhttp://venusandmars.se/tvafingerringar/mustaschring-tvafinger-ring.html

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Veronica - niccyyy

Tjingeling, först måste jag säga att du har en jätte fin blogg. :)

Niccyyy heter jag, eller ja, jag kallas det iallafall & har precis dragit igång med bloggandet igen efter att jag haft det på is ett bra tag. Skulle vara kul om du ville kika in &slänga en kommentar :) Kommentera min & jag gör självklart detsamma! :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: SOFIAAERIKSSONN ♥

Jag är med!
Om jag hade turen att vinna skulle jag vilja vinna detta fina armband: http://venusandmars.se/armband/strassarmband/strass-sten-armband.html
Gillar på fb - Sofia Eriksson

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte att alla luckor är öppna fram tills den 24 december! :)
Felicia

Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle vilja vinna http://venusandmars.se/halsband/kraghalsband/kraghalsband-svart.html

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Ulla

Shamballa armband brons tycker jag är jättefint.
Gillar som Ulla Olsson.

Svar: kul att du är med och deltar! :)alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Behind The Camera- fotografi

Jag är gärna med! Om jag blir den lyckliga vinnaren skulle detta halsbandet fått hänga runt min hals: http://venusandmars.se/halsband/kraghalsband/kraghalsband-mintgront.html
Håller tummarna nu, kram!

Svar: kul att du är med och tävlar! :)glöm inte att luckorna är öppna tills den 24:e december! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -