Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

OMG, så sjukt likt Justin Bieber!

Detta fick mig att skratta lite iaf! ;)

Postat av: Maolion

Haha!

Svar: du var den enda som förstod humorn i det, de andra som kommenterade trodde att jag tyckte han var lik ! ^^
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Han liknar väl inte Justin ? :oo

Svar: sv; haha, nej asså.. det är ju det som är poängen.. Hon tycker ju att hennes pojkvän är lik Justin :p
Felicia

Postat av: A & L

Han var ju inte alls lik justin bieber :)

Svar: sv; haha, nej asså.. det är ju det som är poängen.. Hon tycker ju att hennes pojkvän är lik Justin :p
Felicia

Postat av: Maolion

Sv: Haha! Ofta dom inte förstod^^

Ah hur är det med dig nu för tiden då? :)

Svar: haha, eller hur!jodå, det är rätt bra med mig! :)
Hur är det med dig då?
Felicia

Postat av: Maolion

Kul att du är med och tävlar om att bli Dagens Blogg! Vinnaren kommer upp imorgon, lycka till!

Postat av: Jasmine

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA ddöööör hahah hon måst vara blind :'D

Svar: sv; haha, eller hur! Förstår inte riktigt hur hon ser nån likhet där! :p
Felicia

Postat av: Maolion

Sv: Okej vad Gött! Jo det är bara fint med mig oxå. Lite snuvig osv men de går över :)

Svar: jo, men snuviga är vi nog alla! ^^härligt! :)
Felicia

Postat av: Maolion

Sv: Haha, jo iförsejj!^^ Men du får ha en bra dag så hörs vi! :D

Svar: tack detsamma! :)
Felicia

Postat av: Eleonora Adriana ♥

Wtf hahaha xD

Svar: haha, förstår inte vart hon ser likheten? :p
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

sv: Jaha haha! omg så sjukt olik ju ;pp

Postat av: Maolion

Vinnaren av Dagens Blogg är nu utsedd gå in på min blogg för att se om det blev du som vann! Annars kan du anmäla dig till den nya omgången i samma inlägg!
http://maolions.blogg.se/2012/august/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

Postat av: Emma Lannebrink

Allt bra? :)

Svar: jadå, sj? :)
Felicia

Postat av: Anonym

Haha, omg dog lite där :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -