Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

gött med vinst!

Nu vann vi med 3-0, hur gött är inte det? :D
 
 

Postat av: hilda fromm - Vinn ett porträtt

Nu har du chansen att vinna ett egentecknat porträtt av antingen dig, en vän eller kanske motsvarande!

Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR3 HÄR:http://johannaj.se/2012/august/finalister-fototavling.html
Det skulle vara guld värt!
Sedan slänger du bara in en kommentar på min blogg att tu röstat och du är med och tävlar om ett porträtt!

Ber om ursäkt om du ogillar dessa kommentarer, ha en fortsatt bra bag! Kram

Svar: jag har röstat! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Roligt med vinst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -