Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Bloggtorka..

Nu har mitt huvud dragit till med lite bloggtorka..
 

Postat av: Linnea tallfjärd

Fin blogg! :)

Svar: åh, tack så jättemycket! :)vad finner du intressant hos en blogg? :)
Felicia

Postat av: simona

du kan börja med t.ex. dagens sötis , dagens blogg ! :)

Postat av: simona

do it , låter supernice ^^

Postat av: Sara

Du kan ju göra Vloggar och dagens blogg, frågestunder...

KRAM TEAMDH

Svar: jag har helgens sweetie? :)
Felicia

Postat av: Isabelle

Tycker du ska visa mer kläder som du vill ha! Kläder, skor etc. Allt möjligt! Så man hittar lite inspiration till en snygg outfit eller till nästa köp man ska göra! Alltid kul att veta vart man kan köpa olika saker någonstans! :)

Och gärna fler bilder tagna utav dig! Älskar fotografering och vill gärna ha inspiration! :)

Svar: ska göra så gott jag kan med dina förslag! :)Jag fotar så ofta jag kan, och lägger in när jag orkar och har tid! :)
Jag hoppas du kan finna min bloggintressant och fortsätter kolla ! :)
Felicia

Postat av: nattstad.se/lovingthemoment

tips: dagens oufit, veckans blogg, tävlingar, makeup tips, argument, frågestunder, dagens mest spelade låt osvosv.. Finns så mycket! :)

Lycka till med din blogg!
Kram Malin

Svar: tack för dina fina förslag! :)
Felicia

Postat av: Jessica

Du kan ha en "intervju" med dig själv så man får veta mer om dig.
Ha "5 saker ni inte visste om mig".
Jämför dig själv med hur du var och såg ut för några år sen.
Ha fler bilder på dig själv, var inte rädd för olika poser. Bjud på dig själv.

Jag har ju då bara grovläst din blogg så du kanske redan har gjort det här redan? men för dom nya läsarna kan det vara en rolig grej att lära känna dig lite snabbt. Jag tappar intresset för en blogg om den kommer in i en rutin, inte så kul när man kan förutspå nästa inlägg liksom.

Hoppas det här hjälpte ^^ Vet själv hur det är med bloggtorka. Lycka till! :D

Svar: jo, det hjälpte, tack! :)
Felicia

Postat av: Ida

Åsikter!
Ex. Vad tror du om jordens undergång som det snackas om ?
:)
Nyheter och åsikter! : )

Svar: tack för ditt fina förslag! :)Om jag skulle lägga in detta i min blogg, tror du att den skulle vara något att följa då? :)
Felicia

Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Sugen på att tävla?
Då tycker jag du ska kika igenom denna kategori: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Svar: om du sprider det till alla så lär man ju inte ha så stor chans ;)
Felicia

Postat av: Dark_angel

Skriv ifrån hjärtat då brukar dte blir bra :)

Svar: tack för tipset! :)
Felicia

Postat av: evelina

skriv gärna åsikter, :)

Postat av: Malin

Leta inspiration på internet, skriv om det du är intresserad av och kommer du på något så kan du ju alltid spara som utkast och blogga om det någon annan dag om du vill lägga ut inlägget senare. :)

Svar: tack för tipset! :)
Felicia

Postat av: M O A C A R L S S O N

Jag vill ha insperation, hur det nu stavas. Exempel, foto. Så mera bilder, mera videoinlägg och mera tips. Tips är alltid kul att läsa :D ♥

Postat av: Emma

Jag är en brud som älskar musik.. så kanske lite tips om några bra låtar? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -