Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Kvällshumor


Postat av: ♥ ida

Sv: Tack detsamma sötis :) det har jag!

Postat av: Deborah

Sv: Privat. :/

Postat av: bbaraaelin

sv: jag har nyss varit på tjejkväll med massa gott och sjungit lite singstar dudå? :D

Postat av: sofiRN

Hej igen. Bloglovinbyte? :)

Postat av: Monrou's vintage blogg

SV: sytt & kollar på tv du då? :)



kram

Postat av: filippa

Sv: Inget faktiskt, har bara suttit vid datan :) sj?

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Tack detsamma ;)

Postat av: Anna med A

har umgåtts med en vän:) du?

Postat av: MICHANS [CORNER]

sv: Tacktack! :D Hoppas du hade en bra fredag också!

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Står i inlägget :)

Postat av: sandija-döv-fotografi

sv. inte så mkt och du ;P

Postat av: johanna

sv: mest tagit det lugnt, åkte runt och kollat lite kläder osv. vad har du gjort då?

Postat av: Ina♥

Tack det var den! :)

Postat av: ♥ ida

Sv: jadå! jag har varit på tivoli o så ,själv? :D

Postat av: Mia

det har jag haft. Själv? :)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; varit med kusinen o fotat, dudå? :)

Postat av: Cissi Par

Haha gu va rolig! =)



Sv: Jadå min helg har börjat bra, har din? =)

Postat av: Ina♥

Det skrev du.

Postat av: Ina♥

Jadå :)

Postat av: Isa

snygg blogg:D



Sv: tack desamma:)

har haft de bra dudå?:)

Postat av: lina

sv: hej! ja, jag har tagit den. från hyde park i London. :)

Postat av: ~ L I N N ~

nej typ ingenting, bara tagit de lugnt oså! Själv då? :)

Postat av: Anonym

sv; chillat sj? :)



Nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 600 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se :D

Postat av: Josse

Svar: Jadå :)

Postat av: Maria :*

SV: Tack så mycket! Hoppas du får en bra söndags morgon! :D

Postat av: ullie

hihhi rolig



jo det e såååå skönt med helg

hoppas att du får en jätte skön söndag kram

Postat av: ping lowhngren

o tack dessamma ;D

Postat av: Moa Mildén

Tack det hade jag, hoppas på detsamma :D

Postat av: therese

Ha ha den var bra! Hoppas du med får en fin helg!

Postat av: Amanda Fernandez

Tack detsamma:D Kramar!

Postat av: Anonym

man skrattar typ åt allt när man är trött!

du har jätte fin blogg! <3 vad gör du? :D

Postat av: Sara

Tack det samma :)

Postat av: fiffi

Vilken sööt blogg du har :D yeas! Haft en toppen helg :D sj då?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack detsamma :D

Postat av: Tommy

Sv: jobbar natt hela helgen!

Postat av: LIENE

Tack:) Hoppas du med!



hahaaha! Vad roligt:D

Postat av: Anonym

Godmorgon!

Postat av: ALICE

sv; Tack detsamma! :)

Postat av: Anonym

Sv; Tack, det hade jag! :)

Postat av: Patricia♡

Haha skoji:)

Postat av: Emelie

Sv: Hehe ne jag har hunnit träna och även jobbat Själv? :D

Postat av: LENA

I fredags var jag, sambon och hundarna ner till svärföräldrarna och blev bjudna på mat, igår tog vi det bara lugnt hemma. :)

Postat av: iiiden

sv: inte så mycket! själv då?:D

Postat av: Camilla

Hejsan!

Vill du ha länkbyte med mig? =) De skulle vara jätte kul, hoppas du vill de.

I såna fall, tidsinställt inlägg... så de liksom blir samtidigt. När & klockslag tycker du?



(btw. min blogg handlar mycket om SJÄLVFÖRTROENDE/TEXTER/CITAT, allt roligt sådant. Sen kan man också maila till min mail adress:

[email protected]

om man mår dåligt, kärleksproblem, vad som helst... som man inte vill skriva i kommentars fältet.) Ha en bra dag, kram.

Postat av: Vendela

sv: va så lite! igårkväll kom jag hem från paris, så idag ska jag nog ta det lugnt, är trööööt... ;)



dudå?

Postat av: Frida

Superfint tema på bloggen! Gillar verkligen din header också! :)



Sv; tack så mycket och detsamma!



Kram Frida

Postat av: Lotta

Sv: Jadå, det hade jag verkligen :) Vad har du för planer för dagen då?? =) Kram

Postat av: maria

HAHAHA



Tack för dina fina ord.

Hoppas du får en fin Valborg



Kram Maria

Postat av: Anna T

Hahah kul grej!



sv: Tack detsamma och hoppas du får en fin söndag ^^!

Göra idag?

Postat av: Alva

sv: inte så mycket, vaknade nyss ^^ själv då? :)

Postat av: emma

Fin blogg :)

Kolla gärna in min.

Kram Emma.

Postat av: elin

Sv: Njae, asså... min fredag var inte den bästa... Den kunde ha varit betydligt mycket bättre :) hoppas du haft en bra helg! :D

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Inte så fasligt mycket faktiskt. Vi var ute och åt igår, jag och min sambo. Utöver det så har vi i stort sett bara tagit det lugnt faktiskt. Vi var rätt trötta i veckan och var i behov av att vila ut oss :)



Själv då? Har du hittat på något kul?

Postat av: Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration

Tjena snygging !

Just nu har jag en fototävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 200kr hos tvspelsweb.se. Skulle bli sjukt tacksam om du deltog. För mera info och stuff ---> http://svenssonjullan.blogg.se/2012/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Kramar ♥



sorry om du inte gillar sådant här !!!

Postat av: Nano

sv; inget vaknat osv sj? :D

Postat av: ♥felicia♥

Sv; håller på att bli sjuk:( sj?:)

Postat av: Josse

Har varit med vän/vänner sj då? :D

Postat av: emma

Jag har spelat fotbollsmatch.Sj?

Kram Emma.

Postat av: Alice - Bilderbyalice

Hejhej, hur gör du för att få din dropdown meny att följa med när man bläddrar?? och hur gör du för att själva flikarna ska komma ut uppåt??

Postat av: Mikaela

Haha rolig :)

Postat av: emma

Grymt fin blogg! Titta gärna in på min med, ha en bra dag! kram

Postat av: Alice - Bilderbyalice

sv: så du minns inte någon såda där det står?? (:

Postat av: Saga

HAHA, gu vilken rolig bild! :P

Svar: Inte nått speciellt förutom att jag var och spelade laserdome igår. :)

Själv då?

Postat av: hanna ♥

tack så mycket du! :D

Postat av: Matilda - Fotoblogg

Haha ;D

Postat av: Linda

hehe roligt :)

Postat av: J O N S S O N L ♡

SV: Tack dsm! :)

Postat av: Jonas

Ibland så kan skenet bedra, typ xD gjort något roligt i helgen då? =)



Btw, miss inte våran nya tävling. Vi lottar ut ett

presentkort på 500kr (vitvaror) ifrån Whiteaway.se

http://thegamingground.com/2012/april/tavling-500kr-presentkort-ifran-whiteaways.html

Postat av: Anonym

allt bra idag? :D

Postat av: Sofi

Hej, va med & tävla om att bli dagens blogg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -