Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tillbaka!


Postat av: Maliin^^,

superfin blogg!:) vars redigerar du alla dina bilder?:D



Kram!

Postat av: Malin

Vad kul! :) Har du haft det bra?

Förresten, har du fått mitt mail? :D

Postat av: -'Amanda |

Hej, jag behöver hjälp med lite saker på min blogg, jag skulle vilja ha en sådan meny som Lina har (http://linafoto.blogg.se/) foto under där står det bröllop, barn osv så skulle jag vilja ha (du kan ta LinaFoto (fast det ska då stå Amanda), Foto och övrigt) vore jättegulligt om du orkade hjälpa mig när du har tid och sedan om du tar betalt för det skriv hur mycket :D



Hoppas du hade det bra i Teneriffa :D :D

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ja jag behöver verkligen hjälp, om du såg kommentearen jag skickade är de de jag vill ha hjälp med, sen skulle jag hemskt gärna vilja ha två menyer, men de kanske är svårt att göra? har sökt på nätet och testade i en av mina kompisars bloggar, men de blev totalt fail så aa.. vågar inte göra de själv :/

kram<3

btw; om du hjälper mej så blir jag för glad så jag inte äns kan beskirva de, + du får en läkning, men behöver du betalt? :/

Postat av: Elin

Sv: Allt är bra med mej, allt bra med dej? :)

Postat av: Maliin^^,

sv; hihi varse:D okejj!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -