Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nu bär det av!

Nu sitter jag här nervös i planet som är påväg till...... TENERIFFA! :D

och nej, detta är inget aprilskämt! :)
Men jag kommer fortfarande att blogga, delvis tidsinställda och delvis direkt från teneriffa! :D

Blev riktigt nöjd med min teckning förresten ;3


Postat av: Elin

Ha en härlig semester fina du :)

Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Har skrivit ett inlägg om hur äckligt jag tycker det är med pinnsmala tjejer! Vad är din åsikt?

Postat av: Anna

Ha det så bra! :)

Postat av: Amanda

Du har stulit designen från en tjej och från foki. Typiskt småbarn.

Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

Hej! Hoppas du får det bra i teneriffa ifall det inte är ett april skämt ;) Tänkte ba fråga en sak, hur många poäng har du på blogstart? :)

kram!

Postat av: Josefine

Kul!

Postat av: emilia

åhh va härligt!! ;)



men tack igen!: http://emilialarssons.webblogg.se/2012/april/uppdatering.html#comment

Postat av: terese

åh gud vad kul, hoppas du får det bra!

Postat av: Johanna ♡

Vad roligt! :)

Jag blev också nöjd med bilden! , haha

Hoppas att du kommer att få det bra!

Postat av: Lovisa

Teneriffa, hade du det roligt där. Har varit där och det var grymt roligt och varmt. Vi var i södra delen, vars var ni? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -