Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Natthumor!


Postat av: T U V A

sv; varsegod,, och ja det har jag haft.

ska du på majbrasa ikväll?



KRAM

Postat av: SofiRN

Hej, nu har jag 12 som du sa ;)

Glöm inte anmäla dig till dagens blogg! :D

Postat av: Sandra

Haha den var bra :)



VAd gör du?

Kram

Postat av: Sandra, Colins mamma

Tack så mycket det är min son, fast för två år sen.

Postat av: ALICE

sv, har sålt glass haha! dudå?

Postat av: Sessan

Kommer inte ihåg vad jag skrev då det var så längesedan.

Men rutan som ska vara till höger om själva bloggen där du har bloglovin etc ligger delvis bakom bloggen där man skriver i.

Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Nej en kompis till mig har gjort den :) Kramar!

Postat av: Sanna ;D

haha fint xD

Postat av: Lisa

hahahaha=)

Postat av: sanna

SV: Härligt! :) Jag förbereder inför kvällens grillning :) Är allt bra med dig? :)



Kramar.

Postat av: Therese

sv: åh ja tack så mycket! Vad händer i dag på sista ? :)

Postat av: Nadja

Godmorgon haft en bra helg? =)

Postat av: terese - fotoblogg

Hahah den bilden är för bra!

Postat av: Emmy

Sv; Tack ^^

Postat av: simone



Haha det där hade nog jag också skrattat åt om det var sent på dygnet.. :)

Postat av: Carro

hahahahah dör!

Postat av: ping lowhngren

hahah jag har chillat med kompisarna ;O elr ja nej men de har varit najs hitills iaf ;) ahhah ^^ sj?^^

Postat av: mikkis

SV: jasså där ser man! Vad spelar du? Eftersom du hade match ;D ?

Nej jag har vart sjuk så har inte gjort så mkt. Bio med en kompis ba. Skulle oxå ha match men det gick ju inte direkt :/

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hoppsan! Google Chrome kunde inte ansluta till vadfanskajagheta.se

Hämta igen: vadfanskajagheta­.­se

Fler förslag:

Öppna en cachad kopia av vadfanskajagheta­.­se

Sök på Google:

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

haha oj gud skickade helt fel :P



SVAR

Hej sötis :) Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg! Kika in om det blev du och anmäl dig gärna till den nya tävlingen också ;) Du hittar den här: http://vadfanskajagheta.se/2012/april/mandag-dagens-blogg-2.html

Kram!

Postat av: Lisa Mathilda Emma

gör du desinger?

Postat av: Christina

svar: aa det hade jag :D sj?

Postat av: Madeleine

svar; tack så mycket! :)

Postat av: Fanny

sv: Haha inget, själv? :)

Postat av: Nicolina

Sv. Varsågod ;) Ja, desamma! Allt bra? :)

Postat av: M

Tack för din kommentar hos mig.... haha jag har nog också sån "dålig" humor... mest hela tiden... inte bara på natten...

Postat av: sös

sv;detsamma! vilken fin blogg!

Postat av: Nobody reely

Hej var bor du nånstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -