Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Inspiration


Postat av: Emme

SV: Okey.

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: så lite så! :D



Jo allt är bara bra med mig tack, själv då?

Postat av: louise

Haft en trevlig dag? :)

Postat av: rebecca

va så lite så ! :) det är bra med mig, själv då ? :)

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Jodå, allt bra med mig ;) Hur är det själv? Kramisar Carro

Postat av: FOTOGRABBEN

Delta gärna i dagens blogg, enkla regler! :)

Postat av: Alexandra i friendship

Sv: Ja allt är bra, med dig ? :)

Postat av: Michaela

Japp allt är bara bra!! :)

Själv då? :)

Postat av: emilia

åh vilken häftig (och smart gjord) animation! ;)

Postat av: patricia

Jo allt bra med mig! :D

Hur är det själv då? :P <3

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Inte vad jag kan komma på, din design är jättefin! :)

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

nej jag tycker de är bra som de är c;

hihi btw; när har du tid att fixa mig design? :D

kram<3

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Det är bra med mig, hur är det själv? :)

Postat av: Anonym

okej:D

din designen är as nice, lite foki inspiration? :DD

Postat av: danten89

Jo allt bra, själv?=)

Postat av: nely

Jag tycker din blogg är jättefin som den är !! :) du tror inte du skulle kunna hjälpa till med min design ?:)

Postat av: sanna

Okej! :D Jag ska snart mysa ner framför en film med min sambo :) Är allt bra med dig? :)



Kramar.

Postat av: Isabelle

Sv: Allt är bara bra med mig! Hur är det med dig då? :-)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; det är toppen, sj? :)

Postat av: fanny jönsson

sv; Din design är redan jättefin och jag älskar verkligen din header, men du har haft den ett tag så kanske byta ut med lite nya bilder ? :)

Postat av: jenniefer

SV: jo det är bra, självdå?:)

Postat av: Amanda

SV; Sorry för det sega svaret. Jag har ingen aning men aah.. Eftersom jag vill ha STOOOR förändring så kanske 500? Är det för lite? :o haha

Postat av: Mathilda

Sv. Jadå, själv?

Postat av: jennifer

svar/ vart i skolan som vanligt! ;) själv?

Postat av: terese

sv; så lite så! :)

det är bra här, hur är de själv? :)

Postat av: Olivia♥

Sv: Det mesta känns toppen för min del!

Hur är det själv? :)

Kram♥

Postat av: malin

Jodå, bara lite struligt med kärleken och så :-/ själv då, hur är det med dig? :)

Postat av: Jenny

sv: Ja allt är bra med mig! Hur är det med dig? :D

Postat av: Ulrika

Sv; nej jag tycker den är jätte fin din design :)

Postat av: Anonym

Hej sötnos! Var gärna med i Dagens blogg hos mig, hade vart skoj ! :D

& du hade gjort mig såååååååååå glad denna regning och tråkiga torsdag.

här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-11.html#comment

Pussis sötis :)

Postat av: Anonym

sv; njaa, den här veckan har blivit lite jobbig, så ja är inte på topp iaf ;)) sj? :)

Postat av: moufieeh

sv; ny header kanske? :) du har haft den ganska länge och det är kul med lite nytt :)

kram

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

gud så cool den animeringen va :D



sv: hihi,ja mår bra.hur mår du?:D

kramis♥

Postat av: ♥ Arissa ♥

Sv; Jadå. Sj? :)

Postat av: Maria :*

SV: Har faktiskt inget tips på hur du ska ändra din design förlåt :/

Postat av: Ina♥

Lugnt ^^

Postat av: Maria :*

SV: Jadå! Den är ju fin! :D

Min vän har tänkt byta design på sin blogg faktiskt, känner du någon som gör fint och gratis?

Postat av: Maria :*

SV: Åhh vad kul det skulle bli! :D

Postat av: KORNELIA

Helt okej:) coooool "bild"!! :D

Postat av: Hanna :*

i helgen ska jag nog sova över med en kompis tror jag, själv då? ;D

Postat av: Maria :*

SV: Har faktiskt inte så många förslag men tanken med vit bakrunf skulle kanske vara fint med typ 1 eller 2 bilder uppe ;)

Postat av: Matilda Lundberg

Sv: jag vet inte vad jag ska göra i helgen, kompisar tror jag dudå? :)

Postat av: danten89

I helgen blir det plugg och mys :)

För din del?=)

Postat av: terese

sv; vet ej, själv då? :)

Postat av: Isabelle

Sv: I helgen ska jag vara med bästa vännerna och sova, härligt! Du då? :-)



Kram Isabelle

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: I helgen har jag en massamassa dansshower! Vad ska du själv göra? :)

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: vi ska ha barnvakt åt lillan så vi får lite egen tid att mysa . :) Självdå?

Postat av: Malin

Allt är bara prima med mig! Är ju fredag och jag har världens finaste design! :D hur står det till med dig själv? Några planer inför helgen? :)

Postat av: malin lindholm

sv; hihi, allt är bra med mig! hur är det själv då? :)

Postat av: Sarah - Adopterad ifrån Senegal

Vara med min mormor :)

själv då?

Postat av: Anita

Hej! Jag har ingen hjälp att ge dig med designen. Jag tycker den är fin som den är. Ha en bra dag/Anita

Postat av: Johanna

fira pojkvännens födelsedag, fest och lite plugg tror jag :)

vad ska du själv göra i helgen?

Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Vsg! Yes, det är helt okej med mig :) Själv då? Kram!

Postat av: Anonym

test


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -