Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

I småkrypens värld







Postat av: Maria - Min väg till fotograf

asgrym blogg :) bloglovinbyte?

Postat av: Anne

Varsågod:) Jag ska bara ta det lugnt:) Sjd? Kramar

Postat av: Selma

amen härligt! :)

Postat av: Lotta

Sv: denna helg får vi besök av ett par vänner som flyttade förra hösten så det blir nog fest på fredagen och sen middag och shopping på lördagen =) Själv då?? :)

Postat av: Linnéa

sv; Ingen anging, bara ta det lugnt. Själv då? :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

fina bilder!



sv: vad roligt :)

Postat av: Isabellasphotographing

sv: så lite så :)

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Ska åka till Gotland på fredagen så jag är där över helgen :D själv?

Postat av: Maria - Min väg till fotograf

sv: säg till när du lagt till mig och vilket nummer så lägger jag till dig direkt(lovar det)! :)

Postat av: iCarlyblogg

SV; inget speciellt just :)

Postat av: Linnea

Sv: okej, roligt!



Kunde vi göra ett länkbyte eller? :)

kram..

Postat av: Monrou's vimtage blogg

SV: :) i helgen ska jag nog bara slappa & sy, du då? :)



Skriv en kommentar på min blogg om vart du brukar shoppa & jag länkar till din blogg! :D

Postat av: Maria - Min väg till fotograf

sv: har lagt till dig nu, tror jag blev nummer 54, min bloglovin : http://www.bloglovin.com/#en/search/barfotaflickan.blogg.se?&_suid=1335379716963025839585140986937

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Det jag ville ha hjälp med var stilmallen/kodmallen som är helt fel när man kollar i något arkiv.. Klicka så får du se.. :)

Postat av: emilia

sv: hehe okej, kul med det iaf då! ;)



men oj, coola bilder, speciellt den längst ner!! ;)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Kul! :D

Postat av: terese

sv; åh låter kul ju!

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Åh avd schysst! :) Vill du ha mitt loggin?

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Var sist på London zoo och där fotade jag massor... sedan så finns ju djur överallt annars ;)

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Jo med det fotade jag på London zoo ;)

Postat av: Nsncy

- PUBLICERA INTE -

Nu har jag då gjort en testblogg där jag har lagt in alla koder osv.

[email protected]

lösenord: nancytest



Hoppas det funkar! :)

Tack påförhand.

Postat av: linnéa - fotoblogg

SV: Ja det har jag :)

Postat av: sofia

sv: sorry för att jag inte har svarat, men något hände med din kommentar!

men du har en jättefin blogg! :)

Postat av: -'Amanda |

SV; Jo jag har mailat dig :) och du svarade "okej :)!" så det vill jag allt ha serru :)

Postat av: Dan Thor

Vad för fest? Hur gammal är du?=)

Postat av: Jouline♡

Till helgen ska jag gå en modevisning men utöver det så vet jag inte vad som händer.



Fina bilder, men usch vad jag inte gillar småkryp^^

Postat av: sandra

Jag gillar första bilden trots att motivet inte är så härligt :P

Postat av: Amanda 17år & mamma!

Fy tusan vilka äckliga :p

Hoppad du får en bra dag, kram!

Postat av: Maddiie

Sv: jag har haft en kanon start på min helg :)



Jag hoppas att du har haft det oxå o du får ha en fortsatt bra lördagskväll :)

Postat av: sarah

brr läskiga djur.. aaa da det har jag

Postat av: Elin

Häftiga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -