Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

En hemlig tripp!


Postat av: Anonym

sv: Tack,allt bra ;))

Postat av: E_B_B_A

SV:

Jag ska tävla imorgon och på söndag typ inget, själv då?

Följa via bloglovin? :)

Postat av: patricia

Jag ska ha tjej kväll med mina 5 underbara vänner!

Har inte haft det på jätte läänge men nu banne mig så är det en massor av skratt som står på schemat! ^^ <3

Hur ser dina planer ut för helgen? :) <3

KRAM <3 <3

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Låter ju oerhört spännande!

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Jag ska ta det lungt och träna :) sj?

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Inte mycket! Det blir nog bara mys eftersom sambon ska jobba i helgen :)

Själv då?



Har du haft en bra dag hitills?

Postat av: Olivia♥

Sv: Bra!

Jag åker till Katrineholm med handbolls laget på cup :D

Vad ska du själv göra i helgen då?

Kram♥

Postat av: Maliin^^,

sv; jo jag mår bra!:)

Postat av: Anna - Takeitloveit

Sv; Mår bara bra, hur mår du själv?



Postat av: linnéa - fotoblogg

SV: Nej den är avslutad, men det blir en ny inför nästa månad :)

Postat av: Elin

Sv: Allt är bra med mig, hur är det med dig? :)

Postat av: Moa Mildén

Aha okej, vad tar du för det då? :)

Postat av: Anonym

Det kan jag oxå, om jag anstränger mig haha! Blir lätt att jag väljer killen före :O

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi tusen tack :D

Postat av: Moa

Fin blogg!

Postat av: Elin Sandelin

sv: jaa allt är bra :) själv då?

Postat av: Alexandra i friendship

Sv: I helgen ska jag umgås med vänner och spela fotboll, du då? (:

Postat av: Jenny

sv: I helgen ska jag bara chilla och njuta av ledigheten! Vad ska du göra? :D

Postat av: Erika

Hejsan!

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?



Läs mera här! http://prettylittleerika.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-v16.html#comment

Postat av: Jossie

Hej!



Just nu har DU chansen att bli en stjärna för en vecka! Kika in hos mig och läs hur! :)



/Jossies.se

Postat av: moufieeh.blogg.se

sv; aa precis :)

kram

Postat av: Anonym

aha, använder du bara photoshop?

fattar inte den. vad ska man ladda ner? :/

Postat av: Anonym

kommentareb var från mig om photosdhop

Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv. i helgen ska jag hänga med lite kompisar :) själv?

Postat av: Anonym

Ska på "kalas" hos en kompis;) Sj??

Postat av: Emma Lannebrink

sv: det är bara bra med mig, sj? :)

Postat av: Fanny - Mina val, mina problem.

SVAR: Haha, jasså :P



Okej.. Vad ska du hitta på ikväll?

Postat av: jenniefer

SV: okej :) det blir ganska lugnt ihelgen, självdå? :)

Postat av: R O N J A

hejsan tjejen! :) vill bara kika in och önska dig en trevlig och fin lördagskväll :) och så undrar jag om du vill göra ett bloglovin byte? :) lägg till mig isf och säg vilket nummer du blev så lägger jag till dig direkt efter! :) kramar

Postat av: Anonym

kika gärna in på min blogg och säg vilken tygpåse DU tycker är snyggast.

eller du kanske vet någon annan affär/hemsida som säljer mer awesome tygpåsar?

peace.

Postat av: Moa Mildén

Aha okej :)

Postat av: maria

Gullig blogg, görs? (: kram

Postat av: ebba & isabella

vi önskar dig en bra lördagskväll :)

Postat av: Anonym

skitsamma,haha :)

Postat av: Emma

Gillar din blogg;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -