Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dags för övningskörning!


Postat av: CASSANDRA

sv;t ack detsamma!

Postat av: Malva

Jag kikar in och önskar dig en fortsatt fin dag! :)

Postat av: SARAH CARLSTEN

Kikar in! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fin söndag :) KRAM!!!!

Postat av: Matilda - Fotoblogg

SV: Skönt! Allt är bara bra här. Vad ska du göra idag då? :)

Postat av: Mikaela

Tack så mycket, din design är också fin :)

Postat av: Cassandra Bergeling ♥

gick det bra att övningsköra? :)

Postat av: jessica

Åh, va roligt!! Har du precis börjat eller hållt på ett tag?? Var försiktig och ha skoj=))

Postat av: Linnea

SV; japp det har jag, har du det? :)

Postat av: Anonym

var gärna med i min dagens blogg ibeliveinyou.spotlife.se

Postat av: Sara

Jag har jobbat, tränat och varit med pojkvännen :)

Postat av: Anita

Hoppas det går bra att övningsköra. ta det försiktigt. ha en bra Valborg och 1 maj/ Anita

Postat av: Matilda

Snygg blogg! Har du gjort allt själv? :-)

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; festat, du? :)

Postat av: Anonym

Svar: Jadå allt är bra, självdå? :)

Postat av: wilma

Sv: Hehe, hur menar du nu? :)

Postat av: sofie

sv: de är bara bra med mig med :)



planer för denna söndag?

Postat av: Mikaela

Oj ganska länge :) själv?

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :) hur många år är du?

Postat av: emmaws

svar; hehe okje, vad händer en sån här söndag? :)

Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: ja det har jag! :)

Postat av: Siisters♥fSthlm

Din blogg är super! ♥ Några tips? ♥

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Inte sådär jätte ycket :) dudå?

Postat av: Nicole Hamilton

Gullig blogg du har :)

Postat av: Frida

Tack så mycket och desamma! Vilken fin blogg du har, himla fina bilder! :) Är foto ett intresse? :)

Postat av: Marie - F o t o

svar: åh tack, detsamma! :D

Postat av: jumiz hästblogg

sv: tack så mkt sötis :D och detsamma!

Postat av: Anonym

Då är du snart klar?? Lycka till=))

Postat av: Elin

sv.Ja! Verkligen.Har haft det grymt hittills:)

Förresten när avslutas den där tävlingen där man kan vinna design fix av dig?

Kram!

Postat av: hinda

tack :)

Postat av: Anonym

hoppas det gick bra!

Postat av: Therese

sv; tack detsamma söta du! :)

Postat av: Maddiie

Sv: jag har varit på marknad, vart hemma hos svärföräldrarna och grillat. Och i dag var vi iväg på en lite road trip för att titta på en bil som min svärfar skulle köpa :)



Vad har du själv gjort hittills i helgen? :)

Kram

Postat av: Karoline TM

Va kul att få övningsköra! Lycka till!

Postat av: Anne

Inte så mycket:) Sjd? Kramar

Postat av: Juni

det är bra, haft en bra dag? :)

Postat av: Felicia

Fin blogg! diggar ditt namn också ;)

Postat av: LIENE

sv: Igår och förr igår hände inget men idag var jag på stan med mamma. Vädret var underbart:O Hur har din helg varit?

Postat av: Clara - T O P E L I T E

Sv. Tack dsm fina du! Jag är 13 år! :D

Kram

Postat av: Amanda

sv: jag har hunnit med mycket! dansat massor, träffat underbara vänner & jobbat !

själv då ? :)

Postat av: ebba

Din design är så himla fin!

Postat av: Lovisa D

sv:Jag har varit med på dansuppvisningen och slappat denna helg;) Vad har du gjort?:)

Postat av: Juliaa

Jag har varit med massa vänenr hela tiden :D underbart! sj?

Postat av: Annika

Va? är du så gammal att du får ta körkort? :) Trodde att du var typ 14 år xD

Postat av: sarah

okok =) övingkör du ?? kul

Postat av: H J J O N S S O N

Hej!

Jag har tre pågående tävlingar som avslutas imorgon. Jag hoppas så mycket att du vill vara med i de tre tävlingar. ----> http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/tavlingar-som-avslutas-imorgon.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna kommentarer.

Postat av: kim

sv; tack detsamma! :D



Superfin deisgn !! älskar headern ;)

hur gammal är du? :)

Postat av: Alexandra-teckning och foto

Sv: Inget, varit ute och cyklat lite! :D Sjd?

:D

Postat av: Cassandra Bergeling ♥

såbra. :) har du övningskört länge eller precis börjat? :)

Postat av: Anonym

sv; tack detsamma! :)

kram

Postat av: Suzette

Så skoj :) Tänkte på det idag, i sommar är det 5 år sen jag fick körkort!

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

lycka till med övningskörandet :D



har bara en fråga, du har ju egen domän.. Hur gjorde du de? Köpte du själva ".se" (hur mycket kostade de och varit från isf?) eller gjorde du de ifrån grunden ? :D

kramis❤

Postat av: Fanny

Lycka till!

Postat av: J på rabatter och erbjudanden

SV: Igår var det slapp som gällde och idag träffade jag lite vänner! Du då? Övningskört ser jag? :)

Postat av: Pernilla

Cool header! :)

Postat av: Moa Mildén

Så lite :)



Jag har firat min lillebror umgåts med kusiner och tävlings tränat =) Själv då?

Postat av: Elin

sv; Tack!^^ Hur gammal är du? Och vad heter du?:) Hittar inte nån profil på din blogg?

Postat av: Christina

svar: tack, den var bara bra :D

vilken fin design!

Postat av: Emmy

Sv; Tack detsamma ^^

Postat av: Tove var namnet

Kul! Gick det bra? :D

Postat av: Simona

sv: i helgen har jag mest shoppat, hehe :D

sj?

Postat av: Sofi

Hm... För jag har fortfarande 11 följare fast jag uppdaterar sidan...

Postat av: Frida

Ja :) Okeej foto gillar jag också, sjukt kul :) allt bra då?

Postat av: Cassandra Bergeling ♥

ok, då har du ändå kört ett tag. :)

ska själv börja snart, har en känsla av att jag kommer ha det knepigt med att växla, haha. är det inte svårt? :)

Postat av: Ingrid

Fin blogg <3

Postat av: Nicole Hamilton

svar: jo tack min söndag har varit helt ok ;) hoppas din söndag varit bra! :)

Postat av: Agnes

SV: haha jadå ;)

Postat av: johanna :)

grymt fin header! :)

Postat av: Julia o. Hannah (twicie.blogg.se) - Fotoblogg <3

Lycka till! Fin blogg föresten! ;)

Kram!

Postat av: Lina

Kul!

Postat av: danielle

Lycka ill:) kanske lite sent att säga det nu

men såg att du hade komenterat min blog

Jätte kul:) fiiin blogg du har:)

Postat av: anonym

Händer nu i valborg? :)

ha en bra valborg föresten.

kram!

Postat av: Wilma

Lycka till! :)

Postat av: Anonym

verkligen :D

Postat av: Matilda

sv: Gud vad duktig du är! :-) Ja den har varit väldigt bra :-)

Postat av: Anonym

Hur gick det?

Postat av: Matilda

sv: ja klart jag kommer! Bloggen var ju så himla fin! :-)

Postat av: wilma

Du skrev: Vad har hänt hitils då? Och hur menar du då? :D

Postat av: Julia o. Hannah (twicie.blogg.se) - Fotoblogg <3

SV: Jodå, jag har haft en bra söndag ;) Själv?



/ Julia

Postat av: JULIA

Fin blogg :)

Allt bra?!

Postat av: Nike♥

Nu har jag en dagensblogg tävling som du kan vara med i! Skulle bli jätteglad om du var det oxå! Hoppas att du får en härlig söndag annars :D



http://nikeolivia.blogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Tack detsamma :)

Postat av: victoria

sv: tack desamma! (: vad gör du ikväll då?

Postat av: wilma

Sv: jaha, hehe :P

Inget speciellt, hängt med kompisar, du? :)

Postat av: wilma

Ställ en fråga i och du får en fet länk! :D

http://wilmmmaa.blogg.se/2012/april/alla-far-en-lank-d.html

Postat av: Anonym

tack ! :D

Postat av: Julia

Sv: Har bakat och fotograferat lite, och det är ju alltid mysigt :)

Vad har du hittat på? ^^

kram!

Postat av: jessica

Körkortet kanske? ...

Postat av: PESSYS

GoKväll! Allt med bra dig? :D Kramiz!

Postat av: Johanna :)

Sv: Tack detsamma!! :D

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; jaha oj :o

Postat av: jessica

ah, visst tusan, man får ju börja tidigt nu för tiden! Bra, kör försiktigt!! =)

Postat av: Lisa

Allt bra? Kram

Postat av: Matilda

Jag lånade den här bilden till min blogg, jag hoppas att det var okej. Har länkat till din blogg men vill du att jag tar bort den så gör jag det på en gång! :-) Ha det bra! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -