Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0



Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Så cool och fin header du har :D

Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sV; kanske lite mer färgglatt? ;)

Postat av: Linnéa

sv; tycker din design är jätte fin! :)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag vet inte :)

Postat av: Amanda Jönsson [ FOTO ]

- tack! Men problemet är att jag inte vet hur jag kollar det.. Kan du ?



Kan man det?! Vart då?

Postat av: Nicole [ Foto & vardag ]

SV: Inte så mycket annonser och sånt :)

Postat av: Anonym

Svar: Mitt tips är att ändra så att länkarna inte är blåa, och även göra så att "Hem - Arkiv -Kategorier - pbulicerat - bra bloggar" sitter över headern då designen blir lite rörig när det åker med när man bläddrar :)

Postat av: Anonym

jo du kan byta eller lägga till lite bilder i headern så att det inte rullar nästan likadana bilder alltså du har ju dom bilderna med röda tröjan och gitarren på alla "rullningar" du kan lägga någon ny så det blir mer färg :D

Postat av: A D E L I N A

sv: ne kan faktiskt inte komma på nåt :)

Postat av: andrea

sv: Din design är jättefin! Ända grejen jag stör mig på är att den är en aning rörig. Men annars supercool! I vilket program har du gjort headern? =)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: vet inte :)

Postat av: Hannah

Nej jag älskar din bloggdesign så jag kommer inte på nåt du kan bättra ;)

Postat av: Amanda

Sv: tkr den är fin som den är! :D

Postat av: maria

Ingenting

Den e skit cool

Kram Maria

Postat av: J A R I N A F O T O

Svar: Mitt tips till alla är: en enkel design med inte allt för mycket färger och detaljer som ögonen dras till. Enkla, tradiotionella typsnitt! :)

Postat av: gwen

tyckte din design var helt awesome!

Postat av: Isabellasphotographing

sv: tycker den är fin :)

Postat av: Sara

Lite somrigare färger kanske? :)

Postat av: Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Kanske inte ha allting så grått :P?

Postat av: ClaraS

SV. Den är väldigt fin! Hur gammal är du? :D

Postat av: Juliaa

en ren smaksak, men skaffa en meny på sidan där de står arkiv,kategorier osv :) lättare att hitta de man söker!

Postat av: Lisa

sv; naedå din design är så fin så:D

Postat av: Anonym

Hej det är jag Ronja! hade frågat dig om du kunde hjälpa mig med headret, kan du ge ut din mail adress så kan vi snacka där :D mvh Ronja

Postat av: matilda

sv: jag tycker din design är jätte härlig, hade jag vart du hade jag inte gjort om något! c:

Postat av: ALICE

den är bra som den är :)

Postat av: R O N J A

sv: nej faktiskt inte :)) allt bra? kram

Postat av: Vaiho~

Sv; Få siden att ligga ovanför content och att försöka göra allt lite mindre så att det inte tar så lång tid för oss som har segt internet att ladda upp (y)

Postat av: Anonym

sv: jag vet faktiskt inte :) tkr den är fin som den är!

Postat av: julia

sv: din design är i helhet rätt fin tycker jag personligen,men skulle inte sitta fel med lite färg i de hela,nu när det även börjar bli vår och allt sånt!

Postat av: johanna

svar: nä jag gillar din design :)

Postat av: sanna

sv: nej jag tyckte den va jätte fin :D

Postat av: patricia

jag tycker helt ärligt talat att du inte behöver ändra någonting!

Tycker den är jätte söt! :)

Postat av: Ida Vinsa

SV: nej faktist inte, jag tycker din design/header är fin precis som den är.

fast om jag själv skulle haft den här bloggen skulle jag inte haft så mycket små detaljer,

en del stör sig på sånt och hittar inte saker det vill hitta osv.



men lixom kolla på min blogg, helt tom haha!

skitfin blogg sötnos fortsätt så! :)

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: Menyn är typ bakom själva header / inläggen så det skulle väl isf kunna ändras ;p

Postat av: Anonym

Förlåt men varför kommentera du min blogg med sånt konstigt språk när du är svensk? ;P

Postat av: Sessan

Vi har sannerligen inte samma smak & alla tycker olika. Men jag gillade inte att headern rullade med samma typ av bilder. Sen ligger Din kategoriruta bakom mittenrutan du skriver i.

Postat av: Karolina

vad tusan snackar du om nysar för? :P

Postat av: Alexandra i friendship

Sv: Nej den är verkligen riktigt fin som den är ! :D

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Vet inte,.. Men skulle du vilja hjälpa mig med min design eller inte? :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; hm... Jag tycker de ser bra ut :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Aha, okej :) jag vill bara ha lite hjälp med en liten grej,. Förut sa du att det bara "kostade" en länkning? :P

Postat av: Annika Soulcityguide

Sv: Hej! Kanske ändra lite färger eller nåt :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Åh, så bra! :D

Det är så att om du klickar på något arkiv, t ex. Mars så är designen helt wierd.. Jag undrar om du vet hur man fixar till det..? :/

Kram

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Åh, vad snällt! :') Vill du ha mitt login eller något..?

Postat av: ♥ Arissa ♥

Sv; Hmm har ingen aning faktiskt. Tkr att den är jättefin :)

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??

Postat av: ebba :)

sant! :)



sv: jag vet inte men för mig laggar det ganska mycket när jag går in här och tror det kan va för att du har så mycket saker om du fattar :)

Postat av: malin

Jätte fin blogg! :)

Postat av: karin

Alla har sin egen smak på allt ;) Designa bloggen hur du vill. :)

Postat av: www.alexandrastyle.se

Du är jätteduktig, kämpa på med det du gör, fint!



www.alexandrastyle.se

Postat av: Anonym

När du har någon i ditt liv kommer du inse hur mycket du tappar dina vänner... ;)

Postat av: Moa Mildén

Jag ska ju förmodligen göra en ny blogg osv. Har en tjej som ska göra header men du får gärna hjälpa mig med designen sen? :D

Postat av: danten89

Din blogg är ju bra som den är =D

Postat av: looooovisa<3

kommentera :) ---> http://lovisaholmstrom.blogg.se/2012/april/1-2-3-4-5.html#comment

Postat av: Juni

allt bra? :)

Postat av: Juni

Okej, allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -