Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

BE YOU!


Postat av: Linda

Ibland uppstår det situationer där man tyvärr inte gör det men man försöker allt som oftast;)

Postat av: frida nyburg

Jag tycker din design är fin som den är, varför vill du ändra den?:)



kram

Postat av: hanna ♡

nope :)

Postat av: Lina

SV; hehe jag vet faktiskt inte ;)

Postat av: Isabelle

Jag tycker att du har en fin och rolig design! :-)

Postat av: Nadja

hmm nä jag tycker din design är fin. =)



Allt bra? =)

Postat av: A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv: det är ju alltid roligt med en heeelt ny design :D

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Så snat :D



sv : ja tycker din design är prima ballerina :D

kramis♥

Postat av: En chic mammas bekännelser

Nu är veckans blogg och veckans bloggtips presenterad :) vad det inte du denna gången kommer en möjlighet nästa vecka !! Grattis och lycka till <3



ha en fin dag kram !

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

personligen tycker jag molnen längst i nedre kanten är irriterande, men det är bara vad jag tycker :)

läs gärna min hundblogg som är länkad i siden där det blir en massa uppdateringar om Alfred, min hund ! :)

hoppas du får en underbar dag! :)

Postat av: Lotta

Sv: Oj, jag är nog inte rätt person att fråga.. jag har ju inte i närheten av så fin design som du har :)

Postat av: Rebecka Berg

Jag vet inte riktigt, tycker den är bra som den är! Kanske göra den lite mer stilren eller så :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

det blir nog ganska lugnt för min del! :)

Hur är det med dig idag då? kram :)

Postat av: Monrou's vintage blogg

SV: du har fin design men jag kan tycka att det är lite jobbigt med meny längst ned med molnet

och videorna längst upp, annars ser allt bra ut :)

Postat av: Jouline♡

Tycker din design är fin som den är :) första gången jag kikar in här nu och du är ju så himla söt på bilden :) Men om du vill förnya den lite så kanske du kan byta till en annan färg bara?

Postat av: Linda

Hejsan! Din design är väldigt fin i grunden, men den öppnas nog inte optimalt i min webläsare (explorer) då menyn til höger med innehållet hamnar lite tokigt under själva blogginnehållet. Vad duktig du är som har gjort den själv :)

Postat av: kajsa

Fin design=)

Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: jadu, det var en svår fråga...

allt bra?

Postat av: Emme

SV: What?

Postat av: Ida

Svar: Jag tycker att din design är riktigt fin som den är :) Dock fungerar inte bakgrunden för mig, så det kanske är någonting du ska kolla över? :)

Postat av: fia

svar: nja jag vet inte riktgt :P

Postat av: BATTS

jaa jag tycker att du har lite för mkt av allt typ, ta bort molnet där det står arkiv osv på.. ehm minska wrapper lite granna.



hur gamakl är du?

Postat av: Jenny

sv: Haha ojoj, ja du jag tycker din design är väldigt fin och väl gjord så jag kan inte se något du behöver fixa till! :D

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jag tycker att din design är superfin så jag vet inte riktigt vad du ska göra för att förbättra den. :P

Postat av: Anonym

nope

Postat av: Johanna

jag tycker den är fin som den är :)

Postat av: MALVAMPYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SV: har faktisktr inget "tips"...den e så fin:)

Postat av: Maliin^^,

hejhej!:) allt bra?

Postat av: Liza - TÄVLINGAR

VINN ETT VALFRITT SMYCKE!!!

http://tavlingcompetition.blogg.se

Postat av: jennifer

svar/ jag tycker den redan är jättesnygg!! :)

Postat av: Ebba & Isabella

vi önskar dig en toppen torsdagskväll :)

Postat av: Nathalie :)

sv: ja du...du kanske kan ha en meny med fakta om dig + en bild. Och sen några kategorier osv. Jag är inte så bra på sådant här...:(

Postat av: chatrin♥

har du lust att hjälpa mig med min blogg å göra en fin bloggdesign :D kram ♥

Postat av: chatrin♥

okej ;D läget då :D kram ♥

Postat av: Ebba & Isabella

sv : jadå det är bra med oss , med dig då ? :)

Postat av: jennifer

svar/ allt är toppen med mig själv då? :)

Postat av: MALVAMPYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SV; jarå:) Sj??

Postat av: Anonym

sv: jadå, allt är bra! :) Har haft en riktigt skön dag idag! men själv då? :)



och va kul, just exakt det där citatet skrev jag ut och satte in i en ram i förrgår, hehe ;) (fast med en egen variant såklart.. :P)

Postat av: emilia

oj, jag skrev kommentaren innan, men precis när jag skickade, såg jag att namnet inte stod i kommentaren.. Men det var jag som skrev iaf! ;)

Postat av: Emelie~En satsande hästbloggerska

Fin blogg! Vad har du gjort idag?

Postat av: Annika

SV: allt är bara bra här :)

Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

true!

Postat av: Johanna

varse!

Japp allt är bra med mig, är det bra själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -