Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vinnaren av tävlingen i samarbete av runns och erikasgarderob!

vinnaren av smyckestävlingen! Det kommer också att inom kort öppnas en ny tävling, samt att min egna lilla tävling avslutas snart också! Hör inte vinnaren av sig inom 3 dagar kommer det att dras en ny vinnare.
och när du har sett det här så kontakta mig på min emailadress som är: [email protected] ! :)
Grattis! :)

Postat av: Linda

Hej fotokobran!



Tävlingen du vill vara med i har tyvärr avslutats igår men om du klickar in på min blogg kan du nu se min nästa tävlings som jag har dragit igång. Där har du chans att vinna, armband, sjal och 2xnagellack..:)



MVH

/L

Postat av: Anonym

sv: okej :)

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Roligt att du är med och tävlar om dina egna BEATUTYSTICKS :)

Postat av: Ellinor Lindström

grattis!!!:)

Postat av: alice

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH du är väl för goer haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -