Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Två små söta skal trillade ner i postlådan idag!

Två små söta skal trillade ner i postlådan idag! Har beställt fler, men det stod att de kommer i olika paket. Så nu är det bara att vänta på de andra också. :)

Det var dessa två som ankom eller vad man säger :)


Postat av: Regine

Så søtt :)

Postat av: Sigrid:)

Sv; Taack & Desamma!

Snygga skal, sista var ju bara för härlig:)

Postat av: Emma [foto]

sv: tack! :)

Postat av: Elise

Stiligt! :)

Postat av: Emma

Svar: Tack!:)



jadå, hur är det själv?^^

Postat av: martina

sv; haha nejdå, jag tar inte illa upp :)

det är fel på hela Myshowroom och jag vet att dom har problem för jag håller kontakt med webdesignansvarig där, så jag vet att det kan se lite konstigt ut för tillfället :)

Postat av: alice

HAR MINA OCKSÅ KOMMIT?????? D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::DD:DDDDDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -