Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tågräls

idag bär det av till tandläkaren, vi får se om de kollar på tågräls idag eller vad de ska göra.. Ska ju nämligen få tågräls i oktober, som det är planerat iaf..
Jag vet inte riktigt om jag kommer passa i det eller inte, men det är väl bara gilla läget och få fina tänder :D

Postat av: Adine

Tågräls is good shit :) Jag hade det i ett år och är supernöjd :)

Postat av: pessys

Tack för tipset! :D

Postat av: sɑɴɴɑs ʀυм

Detsamma, mycket roliga grejer du hade här (: hihi

Postat av: EMMAS!

sv: hur har du gjort din design?:OO de där med molnen och så?:o jätte coolt:)

Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Postat av: EMMAS

okej najs :D

Postat av: EMMAS

sv: hehe kanske inte om man lär sig :D

Postat av: EMMAS

sv: yes :D allt bra med dig då?:)

Postat av: Linnéa ♥

Fett najs blogg, hur länge har du suttit för att fixa den här egentligen ? :))

Postat av: emelieeriksson

skit snygg blogg;)

Postat av: emelieeriksson

allt bra med dej? :)

Postat av: Malin

Woho! du kommer passa i det :)

Postat av: Linnéa ♥

sv; fett najs!

och så du vet är den jättefin! <3

Kram

Postat av: emelieeriksson

härligt att höra!

jorå bara bra med mig också :)

Postat av: emelieeriksson

yesyes ;)



Postat av: emelieeriksson

haru fb? :)

Postat av: Linnéa ♥

sv; japp

Postat av: emelieeriksson

yes de har jag, bli vänner där? :)

Postat av: Anonym

sv: samma här ;)

Postat av: Anonym

Hejsan! Fin blogg, älskar den!

Har du hört talas om goSupermodel? Det är en sajt för alla tjejer i alla åldrar.

På gSm pratar vi om mode, shoppar, chattar och hittar nya vänner. Är du sugen, gå in på länken för att bli medlem, tryck på "GÅ MED"

http://se.gosupermodel.com/tscinv/GKr3tmpVgGD4nRZl

Postat av: sanna

jag menar att du har fina effekter på din blogg, jag har nog en del att lära här :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -