Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Strax blir en ny telefon

är fett trött på min gamla W959 nu.. Har velat ha en touch så länge, så nu ska jag äntligen få det, en iphone! :D
bortskämda kräk.... fast jag betalar faktiskt ungefär halva själv (a'
jag har fotat :)

Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Var gärna med i min tävling:

http://www.futurum-nobis-est.com/2011/09/tavla-om-ett-valfritt-mobilskal-i.html

Så håller jag utkik efter dina tävlingar! :) Avslutas den 22/9 så skynda ;)

Postat av: Soffi

SV: Tack! :)

Postat av: Haddy

Sv; Tack! ^^

Postat av: lilli4n- Foto- kommenterer tilbake

sv; tusen takk! :)



fint bilde!

Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; tack!

Postat av: therese

Du kommer bli väldigt nöjd med din iphone! :) ska du vänta till 5an kommer ut eller? den kommer när som helst tydligen.

Postat av: Anonym

hej på <b>dig</b>

Postat av: E M I N A

jaha, och vad ville du säga med denna länk då?

Postat av: Anonym

nydeli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -