Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

pling-klockan

igår var det sjukt läskigt... Jag satt och spela gitarr, albin var på sitt rum, pappa sov och mamma var i tvättstugan.. När det var mörkt ute, och regnet stod som spö på backen plingade det på dörren... Låååångsamma plingningar hördes, 1,2,3,4,5 plingningar, en på varje minut.. Direkt efter den 5:e plingningen sprang jag dit, ingen var där... Och plingandet hade härmed upphört. Och även en första gången det plingade, kollade jag ut från fönstret, men ingen var där...
Och det jag skrev är faktiskt sant, det var precis så det gick till... Och det tyckte jag var rätt skumt...

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hallå där sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -