Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

soft morgondag :)

Gött att vi inte börjar förrän 10.25 imorgon. Det första vi har är idrott, sen håltimme på 2 timmar och sedan ytterligare 2 lektioner, och sen slutar vi! :)
Rätt soft dag ändå :)

Postat av: Patrik

Fint =)

Postat av: Patrik

Sv. Yes och varsegod! Hoppas allt är bra med dig!

Postat av: Patrik

Sv. Det är bara bra med mig! Börjar bli lite trött men det är väl okej såhär sent på kvällen =)

Postat av: Emma Korpi

hihihi jag börjar kvart över 9 med spanska sen är jag ledig efter idrotten!! :D

Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

sv: tacktack:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -