Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

schemat duger väl

har inte riktigt kommit på om det här var en positiv förändring på vårat schema, men ahja, sovmorgon på måndag,tisdag och torsdag nu iaf! :D
Det duger för mig :)

På onsdag har vi prov och jag kan verkligen ingenting men vi får väl se om jag orkar plugga tills dess, ska satsa på att få ett såkallat "E", G i det vanliga betygssystemet... Så det får vi väl hoppas på :)

Postat av: mariell

fin blogg!!

Postat av: Nathalié

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i direkt här http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html .



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

Postat av: Sofia

Vilken linje går du?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -