Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

om ni inte ser den nya, klicka på "F5"

ny header, vad tycks? :)

det här var den gamla:



Och den nya ser ni ju nu :)

Postat av: Alina

sv: varsågod :)

Postat av: alice

supersöt, fast molnen skulle inte sitta på texten tycker jag!

Postat av: alice

ja det tycker jag :D

Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi valt en vinnaren av dagens blogg, kolla in om det blev du/ni! här är direktlänk: http://smilinggirls.blogg.se/2011/september/vinnare-av-dagens-blogg-299-ny-omgang.html#comment

Ha en trevlig dag! /Smilinggirls

Postat av: Anonym

sv: asså man måste anpassa bakgrunden med centreringskoden bara :)

Postat av: emma

svar: Tack så mycket! :D

Postat av: Kristina och Elvira

Sv;

Thank ye! Gillar din header också :)

Postat av: aina [fotoblogg]

sv; tackar :)

Postat av: Nikki Rae

hej! bra blogg:) allt bra idag?

Postat av: Emelie

Haha :) Tack! Hur har du fått dit molnen där nere på din blogg? :)

Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar valfritt smycke på min blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Postat av: terese♥

Sv: tack så mycket! kram / http://tereseelvira.blogg.se

Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om smycken, ljuslykta och personlig almanacka! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :).



Om du inte vill ha såna här kommentar så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

Postat av: Anonym

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, kolla in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-299.html

Postat av: Ebba [foto & vardag]

Sv: Tack så hemskt mycket! :)

Postat av: emma

enbart tjejer ,=)

Postat av: oliwia

sv: tack så mycket! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -