Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

om hjärtat är vår starkaste muskel, varför krossas det då så enkelt?

usch vad jag hatar det här. Dator i skolan suger.. Jag sitter bara och spelar ist för att hänga med på lektionerna. Så nu har vi ett inlämningsprojekt på ca:5 sidor, och jag har skrivit en halv. BRA FELICIA, bra!....
bild tagen av mig :)

Postat av: Fanny (foto,modeblogg)

Hejsan! Nu har jag börjat med veckans blogg. Jag drar 3 vinnare på söndag :) Du får gärna vara med om du vill. Läs mer om det på min blogg under rubriken "Veckans blogg". :)



KRAM!



Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer!

Postat av: Nicole

Följer dig nu, säg till när du följer mig!

Postat av: Nicole

Följer dig nu, säg till när du följer mig!

Postat av: Cassandra

Sv; häärligt! :D

Postat av: Kashaya

Vad söt groda.=)

Postat av: Nicole

Hittar dig inte på bloglovin.. :( Är så ledsen..

Postat av: Nicole

Nu hittade jag det! Nu följer jag dig! :)

Postat av: Arijana :)

Jodå jag har haft en bra dag, själv? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -