Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

ny header? :)

funderar på en ny header med lite andra skojsigadjur :)  men vi får se när jag har ork till det, är rätt nöjd med designen som den är nu :)
fotat av mig :)

Postat av: Anna Katana

Tack.

Allt bra?

Postat av: Kashaya

Fin bild.=) Sv. Kul att du är med och tävlar, lycka till.=)

Postat av: Amanda

Tack så jättemycket och detsamma!!

Postat av: Cassandra

Bra själv ? :D

Postat av: Fannie

SV: tack detsamma! :D

Postat av: Alva Asp - Skönhet & Makeup

Hej! Du har nyligen varit med och tävlat om Beautystick i min blogg, de två vinnarna är nu dragna och du hittar de i tävlingsinlägget: http://alvaasp.se/2011/september/tavling-vinn-beautystick-tva-vinnare.html



Vann du inte? Var med och tävla i min nya tävling om en hårdonut: http://alvaasp.se/2011/september/tavling-vinn-en-hair-donut.html

Postat av: Freddy

Fin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -