Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nattkampen!

Har äntligen fått mobilen nu :D fast ska på läger, så den gamla mobilen får följa med :( men nu är jag glad för att jag har den iaf, har dock inte listat ut hur man fixar grafiskt lösenord.. Om man nu kan det förstås? Men nu är iaf packningen i fulla drag! Ska ju till nattkampen men vet dock inte vart den är i år... Men det märker vi! Hejs!

Postat av: caroline

vad cool design! märks att du har lagt ner mycket tid på den! :)

Postat av: Maria

Nu har jag äntligen dragit igång bloggandet igen, så det är bara att kika in :)

Postat av: Caroline

Så lite så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -