Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Mobilen anländer snart! :D

usch vad jag längtar efter den nya mobilen nu! :D
Kommer imorgon tror jag! :)
Sen kommer jag att kunna uppdatera oftare eftersom mobilen är med överallt och det är gratis surf! :D

Postat av: emelieeriksson

okej xd

Postat av: scribbler

sv: tack :D

Postat av: emelieeriksson

addat dej nu!:)

Postat av: ida

sv: ja , känner du henne ?:)

Postat av: emelieeriksson

okej kosntigt... ;s

Postat av: ida

sv: JAHA va kul :D så du bor i kinnarp?:)

Postat av: ida

slutarp:o hon har sagt kinnarp haha :)

Postat av: ida

sv: aha okej :D då kanske vi ses någon gång ifall ja åker hem till emelie :)

Postat av: emelieeriksson

va bra!:D

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

- Vinnaren av ugglehalsbandet är presenterad på bloggen! =) Kika in och se vem som vann och varför inte vara med i min nya tävling där du kan vinna en chilladress? :D

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment



Kram! <3

Postat av: Anonym

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: Lisa

För det första: Vilken fin bild :)

För det andra: Nu blev till och med jag spänd. Vad är det för mobil du väntar på?



sv. Tack så mycket! :)

Med mig är det bra -- jag är lite förkyld, men det är bättre idag jämfört med i går.



Hur är det själv?

Postat av: Lisa

sv. Då förstår jag varför du är så längtansfull! :)

Postat av: Cassandra

Hej!

Jätte fin blogg, kolla gärna in min blogg och följ den JÄTTE gärna skulle bli den gladaste ungen då ! :)

Kramar!

http://ccassandraaa.devote.se

Postat av: sɑɴɴɑs ʀυм

Härlig höstig bild (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -