Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

match, tävling och frukost :)

i eftermiddag blire match, även fast jag inte får delta pga mitt knä ska jag åka och kolla .. :)
och glöm inte av tävlingen om ett presentkort och en överraskning! Tävlingen hittar ni HÄR, eller på den här länken : http://fotokobran.blogg.se/2011/september/utkast-sept-10-2011.html#comment
dagens frukost (yummie) :

Postat av: Cassandra

sv: tack dsm! :)

Postat av: Andjela

Okej,kuL :)

Postat av: ViktoriaJohansson©

åh gud vad gott med räksmörgås! :) Blev as sugen nu ju :P

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Postat av: emmawagenius

sv: Tack tjejen! =)

kram

Postat av: Lindberg - En Göteborgblogg

sv; Tack så mkt :)

Postat av: martina

Jag har just nu en tävling i min blogg där du kan vinna en valfri vara för högst 250kr hos Runns.se eller Erikasgarderob.se.

Vill du vara med och tävla?

Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen

http://martinaolsson.myshowroom.se/7324/tavling-vinn-valfri-vara-fran-erikasgarderob-se-eller-runns-se-till-ett-varde-av-250kr/



och så passar jag på att önska dig en bra dag :)

Postat av: ragna

SV; tack :)

va gott med räkor!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Skulle behöva ha svar på en fråga, det tar en minut av din tid. Hoppas du vill hjälpa mig! Kommer även gynna dig om du svarar, hihi.



Direktlänk: http://angelica.blogg.se/2011/september/vill-ni-att-jag-ska-starta-en-tavling.html

Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om en biobiljett på min blogg :D lycka till :)

allt bra?



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Postat av: Erica

Hej!

Jättefin blogg!

Ta gärna en titt på min :D

Postat av: ellinor ♥

bloglovin-byte? =)

Postat av: martina

sv: visst!

men jag har redan gjort ett idag, så skulle det funka för dig om vi gjorde ett imorgon istället? :)

Postat av: moa - F O T O B L O G G -

Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -