Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Jag är väl lite rtard (a)

Äntligen är jag hemma och redo att blogga! Jag vill även ladda upp bilder men jag har dock inte förstått hur man gör detta än.. Vet heller inte hur man laddar ner appar från AppStore.. Känner mig lite rtard.. Någon som kan Hjälpa mig med mina problem?(a)

Postat av: Anonym

Helt sjuk tävling, visst är det roligt?

Superkul att du är med och tävlar om att vinna två bilijetter till Rihannas konsert!

Och om du inte har Gillat fansiten och inlägget på bloglovin så kan du inte vara med, så

om du inte har gjort det så gör det nu :D Superkul att du är med, yehh!!



Och det kommer fler tävlingar på G! Så missa inte!



Lycka till och ha en grym dag! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -