Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

ICECREAM SODA

Man tar ett glas, häller i vaniljglass och marabou mjölkchoklad. Häller över en läsk,
t.ex. fruktsoda, så blir det skum över glassen. 

Haha, hittade det här precis, och ska faktiskt testa det någon gång i veckan :) Testa ni också vetja? :)


bildkälla

Postat av: Johanna

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: Johanna

Sv; aha okej, vad hade du tänkt dig för någon header då ? hehe :)

Postat av: Johanna

Sv; aha okej, vad hade du tänkt dig för någon header då ? hehe :)

Postat av: Johanna

Sv; okej,kul med någon liten förändring iallafall :)

Postat av: Karin

sv; hahah uh-oh :D

Postat av: Em.

sv. tack detsamma du :)

Postat av: Johanna

Sv; haha okej, annars kan man ju bara byta tillbaka igen :)

Postat av: Johanna

Sv; okej, visst kan jag göra det :)

Postat av: Johanna

Sv; Yess :D

Postat av: Anonym

Sv: Tack, detsamma!:)

Postat av: iiiden med 3 i

sv: ja de är inte så svårt som man tror !:D

kram

Postat av: Malin

haha, käste det med, låter lite konstigt, men ska pröva! :)



SV - Nä men vad snällt, tack! Ah det gör jag, hehe :)

Postat av: elin [foto & vardag]

sv; tack så mycket! :)

Postat av: Anonym

sv: jag menar då kan väl du lägga in till mig då? :)

Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Hej, nu har vi valt ut en vinnare i dagens blogg - tävlingen. Kika in och kolla om det blev du, annars är det bara att anmäla dig igen! :)



http://smilinggirls.blogg.se/2011/september/dagens-bloggvinnare-ny-omgang.html#comment



Lycka till! /Smilinggirls

Postat av: bellis

TÄVLINGEN I BLOGGEN ÄR AVSLUTAD!

gå in & se om det var du som vann!

http://bellisbello.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-beadsbyme.html#comment

Postat av: alice

ddu och jag kan ha en "fotodagmedmassoravicecreamsoda"!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -