Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

hahaha, söt bild o.s.v


Postat av: Anonym

Hejsan, jag fick äran att köra en tävling där man vinner Reb'l Fleur by Rihanna, parfymen!

Storlek: 100 ml.

Den här parfymen har inte kommit än till sverige och den kostar runt 595,- , så få chansen och få

den här parfymen, och bli den första som har den av dina vänner och i svergie!

För att tävla så går du in på den här länken: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/september/utkast-sept-28-2011.html#comment

Lycka till och önskar värkligen att du är med på tävlingen, tack och ha en bra dag ! :D

Postat av: Daniela

har du fotat bilderna i headern? :) svar: Vissa bilder har jag tagit själv. Har en Nikon kamera som e väldigt bra ;) Tack för besöket hos min och min kompis blogg :D

Postat av: Princess

Hej!

Tack för besöket och tipset.

Jag har en massa bilder på väg nu när jag kommit på vad jag ska blogga om.

(^_^)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -