Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Äntligen är bloggen fixad! :D

Äntligen är min blogg fixad och ser äntligen normal ut i explorer! :D:D:D:D
usch vad jag har jobbat med att få den så! :D

Postat av: Matilda

sv: jag har inte sett någon fråga om det :o annars hade jag självklart svarat! Vad undrar du ? :D

Postat av: Matilda

SV: oj då, förlåt!

Jag bara kopierade koden från frågamig, den finns om man blir medlem :) Så inga koder jag gjort själv!

Postat av: Matilda

sv: oh tack så jättemycket! Jag blir så himla glad! detsamma! :D

blir det nattkampen i helgen ? :D

Postat av: Matilda

sv:yes! :D då ses vi där ? :D

Postat av: josefinjeanette

Hos mig kan du just nu tävla om ett valfritt fjäderörhänge/earcluff och ett presentkort på mobilskal av värdet 300kr!



DIREKT LÄNK:http://reloadmee.blogg.se/category/tavling.html



Du har aven 15% rabbatt hos http://xenobiadesign.blogspot.com/

om du anger koden BLOGGRELOADMEE när du gör din beställning!

Postat av: Matilda

sv: nej :/ men i år! kom fram och snacka med mig om du ser mig! Så ska jag göra detsamma :D

Postat av: ida

sv: åh tack! hur många besökare per dag har du då?:)

kram

Postat av: ida

sv. okej gött :D 500-800 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -