Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

svar på tal

det här meddelandet fick jag precis. Så jag tänkte svara på det i ett inlägg eftersom att 'den' ville det :)

Jag tjänar personligen inga mängder pengar på bloggen, men eftersom jag sammarbetar med en del företag så blir det ju en slags intjäning där också.  En bra sida där man kan tjäna rena pengar är tillexempel den här --> HÄÄR .
Och sedan är det ju bättre ju fler besökare man har! Ju fler besökare, desto mer samarbeten kan man ha med olika företag, och desto mer pengar kommer man att tjäna på sidan som jag angav! :)
var svaret bra nog? :)
Och den som sköter den mesta reklamen på min blogg är "switta.se" som är väldigt trevliga och tillmötesgående! Det är även via dem som jag har mitt domän-namn! Och väckte detta ett intresse om att ni också vill ha så så går det på 100kr/år :)

Postat av: Jenny

Hej! :D



Nu är tävlingen om 300:- att handla för på Onepiece som du deltog i avslutad.

Kolla om det var du som vann: http://jennyvuongs.blogg.se/2011/october/vinnaren-av-onepiece-tavlingen.html#comment



Om inte så kommer nya tävlingar snart upp igen! Eller var med och tävla om ett smycke: http://jennyvuongs.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-smycke-fran-smyckenbyse.html#comment



Kram Jenny

Postat av: Malin Dalstam

Hej :D



Super söt blogg du har !



Allt bra ?! :P



Kika gärna in på min blogg :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -