Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

usch..

usch, vad deprimerad jag blev nu. Men då hjälper den här bilden, och alice att hålla mig på ett någorlunda humör ändå (y)

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Okej (:

Postat av: hanona

sv; varse :)

Postat av: Yohanna i Las Palmas

Ja hur blev din?



/Y

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

söta :)

Postat av: narine

sv; Ja det har jag! Nej, har inte planerat något speciellt, dudå? :)

Postat av: JENNY SÖDERLUND

fin blogg!

Postat av: Ida

söt bild =)

Postat av: Julia

japp det har jag :) Ska typ shoppa och på bio. Annars typ inget :) dudå?

Postat av: Felicia

sv: hehe okej! :)

Postat av: vicky ♥

SV; Ja det har jag, jag ska bara ta det lugnt och vara med kompisar, själv då? :)

Postat av: batoulfoto

hur gammal e du?

Postat av: moa - F O T O B L O G G -

re: Ja det har jag! JAg ska åka upp till Södertälje och hälsa på några kompisar :) sj?


URL: http://m
Postat av: josefin

sv: ja det har jag! inga planer hittills.. själv då? :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; japp jag får också lov v.44 :D

ska typ hälsa på syster i karlstad, vad ska du göra på lovet då ? :)

Postat av: Lina

sv; Inte så värst mycket, dusj? :)

Postat av: cclara ♥

sv: yes det har jag! då drar jag upp emd min familj till stockholm och shoppar lite :))

själv? :)

Postat av: sara

nu följer jag dig! :) säg till när du följer mig, kram

Postat av: Elina [foto & mode]

SV: Ja det har jag :) Nja inte så mkt ska till örnsköldsvik och bada på badlandet, vara med kompisar, festa och bara ta det lugnt :) Vad har du planerat? :)

Postat av: emm

sv: Japp det har jag :)

Blir att åka med några kompisar till kusten och vara där överhelgen, sen blir det att åka upp till stockholm och träffa mina vänner, och sen skulle jag åka med mamma till någon stad :)

Dudå? :)

Postat av: Frida- Lilla Larssons

Sv: Jag älskar Molly Rustas blogg, men den kanske du redan kollar.. Men hon är ju underbart vacker!



Roligt att du titta in!

Postat av: Emma Fredén

Ojj min adress kom inte med till min kommentar som är över :)

Postat av: Sophie "autophoto"

allt bra? :)

Postat av: Emma

Nej tyvärr, jaf bor i finland så vi har redan haft..:( själv då? :)

Postat av: ★ W A Z U P ★

Jag jobbar, så här blir det minsann inga lov ;D

Haha. Så njut som tusan av ditt tjejen :D

Postat av: Sophie "autophoto"

Man hamnar där tror jag gemon UNIKA besökare och kommentarer :)

Postat av: frida

sv:aa det har vi.

jag ska sova hos mina kusiner, träffa kompisar och stallet :) själv ? :))

Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Ja , det har jag :)

Det blir att komma sig till rätt osv , för flyttar till Göteborg på Torsdag :D

själv då?

Postat av: Patricia♡

Varför deppig?

Postat av: Johannelinen

Sv: Ja, det stämmer! Jag har en tandläkartid planerad, och sedan så ska jag åka till Prag med min moder. Själv då? Kram!

Postat av: Fishie

sv: (segt svar) yay, är du också i Göteborg då? )

Postat av: Fishie

sv: Är varken inblandad i blogkeen eller bloglovin, så har ingen aning ;)

Postat av: anna

sv: okej :)



ne ser på tv å hostar lungorna ur mig typ

Postat av: aina [fotoblogg]

sv; Nepp jag har redan haft lov! Och på lovet var jag till Turkiet :D vad har du planerat då?

Postat av: Julia

sv: Jaa, det har jag, inget speciellt ska väl vara med kompisar, fa in till stan och kanske bio, dudå? :)

Postat av: Anonym

svar: Hej, jaa jag har lov då också. Jag fyller 18 då så det kommer bli hel vilt haha, och så mys med min pojkvän förstås. vad ska du göra själv?:D

Postat av: Malin

- Ja, jag har också lov vecka 44.

På måndag & tisdag ska jag vara på dagis, onsdag ska jag till astrid lindgrens värld med en kompis och hennes unge. haha, vad har du för planer för höstlovet? :)

Postat av: isabell 14 år

sv; japp,och då ska jag gör om mitt rum för jag och min brorsa ska byta rum så då ska jag måla och inreda där hela lovet ! :)

Vad ska du göra på lovet då? :)

Postat av: Rafaela ♥

SV: jag har redan haft mitt lov!

själv? :D

Postat av: Mimmi Naveed

Japp :)

Postat av: sofia

sv; det har jag, skönt det ju! faktsikt inget bestämt, kanske jobba, skräckfilmskväll, fest, maskerad och sooova hihi.. själv då ? :)

Postat av: emilia

sv: jag har lov nästa vecka :) Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra då , men blir väl att va med kompisar typ sj? :)

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Bilden är ljuvlig ^^



sv: nej det tror jag inte, jag är ganska snäll och älskar läraryrket, så det går nog finemang :)



Vilket är ditt favoritämne då?

Postat av: Anonym

mja det har jag:) nej inget planerat.

sjdå?

Postat av: Michelle MK

här var det fint! :)



sv. nja.. lite lov har jag och då blir det att träffa vänner mest :)

Postat av: Jinni

Hej,

Jag vet att många inte gillar såna här kommentarer, men jag är så nära att uppfylla min dröm och det skulle betyda så mycket för mig om du ville hjälpa mig.



Jag är just nu nr: 20 i Sverige. Får jag 4 röster till så blir jag nr 19. Jag känner inte massor av människor och jag har inte 1000 facebookvänner att fråga.

Så jag ber bloggare om hjälp att rösta på mig så jag kan vinna min dröm.

Vinsten är en 4 dagars expedition med hundsläde över polarisen mellan Sverige och Norge. Mitt livs äventyr.



Jag skulle bli så glad om du ville rösta här:

http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=707



De som också vill sprida min dröm vidare länkar jag till med en stor bild på min blogg men jag är verkligen så himla tacksam för precis varenda röst jag får.



Jag hoppas att du vill hjälpa mig!

Kram Jinni

Postat av: Anna

sv; hej, jo jag har också lov v.44 :) nej jag har inget specièllt planerat. dudå?

Postat av: Fannie

SV: Ja det har jag, ska väl umgås med vännerna,, själv? :)

Postat av: sabina

Svar; Faktiskt inte, jag har höstlov nu :)

Postat av: wendela

sv; vet inte, sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -