Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Usch vad jag längtar!

snart bär det av till London!

Postat av: Gotlänning

idag ska jag till stan med mamma, sen rida lektion med min häst! sj ?: )

Postat av: Sara

Aa, på lördag ska jag tävla och på söndag åker jag till Gran Canaria :) dud å? :)

Postat av: leelarsson

idag är jag sjuk och imorrn ska jag ha fest, du då?

Postat av: Jennifer

sv: Hej, i morgon har jag ett Halloween Disco inplanerat. Det har jag förövrigt skrivit om på bloggen :) Själv?

Kram

Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

ad ska du göra där?:9

Postat av: lisa-my

sv: imorgon (fredag) ska jag åka och kolla på idol :-D dusjälv då? :-)

Postat av: Cassandra

Jag ska ha halloween disco med min klass och plugga som vanligt :) dusj?

Postat av: valentina

Jag är som vanligt i skolan, har en lektion kvar ;) sjdå?, ser att du ska till london, riktigt nice ju ;)

Postat av: Anonym

Kul att åka till London!!



Nej hat inget bestämt. Ska jobba. Själv då?

Postat av: Patricia♡

Inga elaka kommentarer tack!


URL: http://pa
Postat av: Patricia♡

När ska du åka?

Postat av: Roooonjaaaaah :P

Jodå , allt är bra , själv? :) <3



Kram

Postat av: Anna

Sv; idag blir de att fixa i ordning en 20års present!! Du då?:D

Postat av: sara

sv: ska umgås med vänner, annars inget speciellt. själv då? :)

Postat av: Venus

Idag hade jag ett No prov och det var det jag plugga till :)

Kul att du läser min blogg :)

Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; ja twilight fan event plus mera!;) själv?

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Imorgon blire faddervandring med skolan.. :) Haha, sj?

Postat av: maja - blogg om vardag!♥ ©

sv: idag händer att vara med en kompis! :)

vad händer själv? :)

Postat av: LIENE

Jag vill också till London!

Postat av: paparazzibecka

sv: yees, ska jobba i baren, på tjejkväll, packa inför Oslo och försöka hitta fixa nytt legg.

Postat av: Anonym

sv; inte så mycket faktiskt!

själv?

kramis

Postat av: jennifer ♥

sv: nej jag har inte planerat det faktiskt, fast det blir att åka in till stan och köpa lite bra papper, skuggpennor och sådant. själv då? :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Snart är det helg :D

Har du något speciellt planerat? ^^

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Angie

SV: Imorgon ska jag först dra till skolan och sedan ska jag eventuellt till jönköping med en vän, själv? :)

Postat av: Hanna

Ååå vad kul, ska du åka till London?

Ååå gud vad roligt, jag har aldrig varit där...haha.

Hur är dte dära?

Kram! // Hanna

Postat av: Emma

nja, några planer ;)) ska du till london, vad kul!! :D

Postat av: filippa

tacktack!:)

imorgon ska jag antagligen på fest dd? :)

Postat av: Sigrid

Sv; Skolan & sedan är det ju hööstlov!:)

Själv? kram



Ha så kul i London!!

Postat av: sophie

sv: typ skola ;s sj? :)

Postat av: madeleinee

- imorgon kommer kusinen upp från stockholm super skoj :))

Postat av: sarah

vet ej , själv da ??

Postat av: Linda

fan va nice att åka till london! vill också:)

Postat av: beccis

just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna smink från märket e.l.f.

deltag gärna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -