Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

USAkläder är snyggt! Usch vad jag vill ha dessa!


Postat av: Anonym

sv' tack så jättemycket!

riktigt fina kläder ja! vill med ha det.

hur är det med dig idag? kram :)

Postat av: elina

sv' tack så jättemycket!

riktigt fina kläder, vill med ha sådana.

hur är det annars med dig? kram :)

Postat av: alice4

svar, åh vad bra! :D

och jag håller helt med dig!

Postat av: victoria

hej , jag älskade tjocktröjan -

jag undrar vart den finns & hur mycket den kostar ? :)

Postat av: anna

SV: tack :)



Snygga USA kläder, vill ha :D

Postat av: CASSANDRA - tävling!

älskar USA kläder! :) har linnet där ;)

Postat av: Saga

SV:



Tack, detsamma! Jag gillar bloggdesignen :)

Postat av: Setareh

Tack ska du ha, din är också väldigt fin ! Skulle bli glad om du kommentera min blogg, där du säger om vad du tycker om min nya design :)

Postat av: Setareh

Tack ska du ha, din är också väldigt fin ! Skulle bli glad om du kommentera min blogg, där du säger om vad du tycker om min nya design :)

Postat av: J.

sv; Tack detsamma!

Postat av: fanny

sv:nej,den är från weheartit!

och du den dära stickade tröjan,vars är den ifrån?:)

Postat av: e & a

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: e & a

måste fråga var är bikinin ifrån? :D har letat hela sommaren efter en usa bikini eftersom jag älskar usa!!

Postat av: Emelie

SÅ SNYGGT :)



cool blogg btw.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -