Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tävlingsbidrag!

mitt tävlingsbidrag till tävlingen nedan är
den här, en av mina favoritbilder:


Postat av: Anonym

sv: Nej men jag tycker din ser ganska framgångsrik ut! :)

Postat av: Anonym

Nice! :D kan man höra klippet nån stans? :D

Postat av: Malva

- Nej, jag har inte så bra tips, hehe

Postat av: Caroline

Satsar inte nästsn alla på det? :p

Postat av: Zeinab

allt bra?

Postat av: beccis

hur har din dag varit? :)

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jag får mycket kommentarer, tror det är därför jag hamnar på mest aktiva :)

Postat av: ronja

sv: jadå, du? :)

Postat av: Emma

Var sjuk hela förra veckan, så den var väl lite sådär- haha! hur var din vecka då?

Postat av: johanna

ja jag älskar det!:D

haha jag vet faktiskt inte:) har skrivit om det flera gånger innan på bloggen på frågor & svar :)

får alltid samma fråga!;) haha

Postat av: iingetnaamn

kika gärna in på min blogg & svara på frågan ! ★

Postat av: Sofia [Foto,Mode och Musik]

Du lär ju vinna, lätt!:D

Postat av: Sara

Jo, det gör ju att jag har många läsare och folk som kommenterar mina inlägg :) Skriver man om sådant som folk inte gillar så får man ju inte det..

Postat av: Vicky

Helt underbar bild, och en helt underbar design du har!

Postat av: Sara

Ingen aning om hur de räknar, men skulle gissa på att det är en kombination av antal kommentarer och unika besökare, men maila dem som jobbar med det om du vill ha ett riktigt svart

Postat av: Olivia

Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)



Kram

Postat av: jos

okeej :)

Postat av: JonnaK

Kul att du är med!!

Lycka till

Postat av: Ronja :)

sv: inte så mkt här med :) händer idag då?

Postat av: bella

härligt :) haft en bra veckostart? kram:)

Postat av: Sandra

Vilken fin bild! Du är duktig :)

Postat av: Malva

- Mm, varför vill du ha tips av mig?

Postat av: hanna ♡

bara bra, själv? :D

Postat av: hanna ♡

bara bra, själv? :D

Postat av: hanna ♡

vet inte, det är mina bloggläsare som gör det åt mig! :D

Postat av: Sanna

Jättefin bild =)

Postat av: Jennifer

Duktig du är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -