Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tävlingen är slutförd! :)

Nu är vinnaren av minigoodibagen dragen! :)
Vinnaren hittar ni
då får ni helt enkelt klicka här --> HÄÄÄR
Jag hoppas att det här glädje dig, eller vad man säger.. Gjorde dig glad? ;p
och snart kommer det att komma en ny tävling, så ni som inte vann denna, håll utkik så kommer det strax en ny, inte om samma pryl, men ah :) En ny tävling helt enkelt! :)

Om ni inte minns tävlingen kanske den här bilden påminner er! :)



Postat av: Anonym

sv: amen du kan väl forfarande koden haha? ;) jag kan fixa bakgrund själv :)

Postat av: carolina - Stall Assla

det går inte klicka på "HÄR" :O

Postat av: annelie :)

söt blogg du har! :)

Postat av: ronja

sv: Man kan inte se vem som vann..

Postat av: Linda ♥

kan inte se vem som vann :(

Postat av: ronja

Det funkar verkligen inte och jag har mozilla. Kan du inte bara skicka länk till vinnaren så ja kan säga grattis? :)

Postat av: ronja

Det funkar verkligen inte och jag har mozilla. Kan du inte bara skicka länk till vinnaren så ja kan säga grattis? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Grattis till vinnaren! Tyvärr var det inte jag :(

Postat av: kerstin

roligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -