Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tävling!

Nu tänkte jag dra igång en tävling, bara för att det var längesen sist!
Den här gången håller tävlingen tills sista oktober!
Det som tävlas ut är ett par beautystick! Beatysticken är perfekta för dig som har finnar eller pormaskar!
Det enda som krävs för att delta är att:
  1. klicka HÄÄR
  2. Lägg till mig på bloglovin HÄR
  3. och kommentera att du är med!

    Simpelt va?! :D

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Åh tack detsamma! Allt är bra hära! Sj? :)

Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty

Jo det är bara bra tack :) Själv då?

Postat av: Littan

Sv: Japp! Själv?

Var gärna med i min höstbildtävling!

Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty

Ja du, jag ska lägga mig tidigt iallafall eftersom jag ska till skolan i morgon :p själv då? :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Najs! Jo, ikväll blire dans ;) Dudå? :D

Postat av: elin♥

as cool blogg du har älskar designen!, vad hade du tänkt ha för dig i dag då?:)<3

Postat av: Frida- Lilla Larssons

Sv: Åh, tack så mycket!

Fräck blogg!

Postat av: elin♥

riktigt imponerande! jag ska nog ut på mopeden jag!<3

Postat av: Hanna

grymt fin blogg! :D



fråga gärna en fråga på min frågestund, bästa frågan får en länkning :)



http://hannahnskog.blogg.se/2011/october/fragestund-basta-fragan-far-bli-dagens-blogg.html#comment

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Tack! Försöker fixa så mycket med bilder som ja bara kan, men men :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Hur gammal är du? :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Hur gammal är du? :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Jaha! :) Haha gissa ;)

Postat av: hannah

Sv: Tack så mycket! jo det är bra med mig, hur är det med dig? :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Haha är 12år :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Hehe.. :P

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Haha jaa! ;D

Postat av: sandra

söt blogg du har! :)

Postat av: Selfie

Sv: Jo, allt är bra här :)

Postat av: Anonym

Sv: Oj, vad duktigt! Väldigt egen och fin, snyggt med det där nere, där man kan välja bland lite smått o gott!

Postat av: Jenny

sv: härligt! inte så mke ska bara ta de lugnt själv ? :)

Postat av: oliwia

sv: tack så mycket! :)

jadå, allt är bara bra. hur är det med dig? kram

Postat av: lee

RE: hej ! jo visst ser det gott ut. det är bara fint här tack

Postat av: ebru

vilken underbar blogg!! kika gärna in i min , släng gärna in en kommentar också!



puss!

Postat av: Tilda

sv; jaaa fast jag håller på att bli sjuk... :(

Postat av: Maja

Super fin&cool blogg du har! kram:)

Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare.

Lycka till :)



Ha en bra kväll.

Kram

Postat av: Hilal

Allt bra med mig hur är det själv?

Postat av: Nathalie T

Sv; hehe du skrev "hur hittar man sin personliga länk?" eller? :O

Postat av: Michelle

Härlig blogg(:

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Nu är det frågestund på min blogg! Bomba mig med frågor, för jag svarar på exakt ALLA! :) Den avslutas senare :)



http://nancyochjag.blogg.se/2011/october/fragestund-svarar-pa-alla-fragor-1.html



HA DET BÄST!

/Nancy

Postat av: Jossan

sv; Ja det har jag nog :)

Postat av: Jossan

sv; Ahaa, och sen då? :)

Postat av: Evve

Jag är med :)

Och jag har självklart klickat på den där länken och lagt till dig på bloglovin

Postat av: donken

jag är meeed! hihiih... så nu böjer jag dig på BL också. Du fååår mer än gärna följa mig också såklart. Om du vill kolla in resan mot företaget. whoaaa.... :D hehe!

o då kan vi ju ha tävlingar o grejjer också... förstås. Pöss!

Postat av: Anonym

Sv; Jahaa, vad smart! tack :)

älskar din design! :)

Postat av: Rikke Rye-Holmboe

Hei igjen! I Norge skjer det ingenting på en tirsdags kveld, jeg sitter bare og koser meg med cola zero og smash :) Der da?

Liker bloggen din godt forresten. Legger til i mine favoritter :)

Postat av: donken

hahaha ja jag ska göra mitt bästa. du lottar ut vinnaren va? När avslutas den? pöss! :P

Postat av: Anonym

Er med =)

Postat av: Anonym

SV: Jepp, eller trykkte follow, fant ikke noe annert.

Postat av: Anonym

SV: Trykket på follow, var det ikke det jeg skulle ?:P

Postat av: Maddis

Ohhh jag är gärna med!!!!!!

Röstat och följer redan din blogg :)

Postat av: Camilla F - Design & Foto

Svar: Tack! :)

Postat av: Nathalie T

Sv; haha, eftersom jag bytt blogg så har jag inte kollat på den som du kommenterade i ;)

Postat av: Anonym

Er med :)

Postat av: Anonym

fölger dig på bloglovin :)

Postat av: ida

är med! :)

Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.

Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Nyår, så passa på att vara med!

Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Ha det gott,

Kram Nathalié

Postat av: Jenny

sV: okej härligt! :)

Postat av: Emelie

Sv: jo allt är jättebra!! =D

hur är det med dig? =)

Postat av: Minnamadeleine

Jag är med! :)

Postat av: f a n n y

Sv: Tack så mkt!! =)

Postat av: mysan

Jag frågar hur du mår för jag bryr mig! svara ärlig för jag lyssnar gärna! <3

Postat av: simone

Jag är med! Har klickat på länken, lagt till dig på bloglovin och nu kommenterar jag! :)

Postat av: Jenny

jag är med :)

Postat av: Lisa

JA ÄR MED! Följer dig! :)

Postat av: Lisa

Men jag har ju inte din MAIL! :D Tack förresten!!! :DDDDDDDDD!!

Postat av: viktoria

Jag är med! :) Har lagt till dig på bloglovin, och kom till bloggriket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -