Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tapetserat om rummet! :D

Har haft tapeten sen jag var 9 år, därför den är så barnslig.. ;)
Före:
Efter:

Postat av: Emelie

Ooooh! Verkligen snyggt! :D

Postat av: idas fotoblogg.

använder du bloglovin ?

isåfall, bloglovinbyte ? :)

Postat av: Adara Magazine - vinn biljetter till Britney Spears!

Vad snyggt det blev! :D

Riktigt cool design har du förresten! annorlunda och grymt snygg!



sv: tack så jättemycket! :D

Postat av: Emelie

Vad ska du göra idag då? :)

Postat av: Anonym



VIll du får naturligt längre ögonfranasar?

Var emd i min tävling där jag lottar ut Neulash . som gör dina vanliga ögonfransar längre på mindre än en månad!

Här hinnat du tävlingen;



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/neulash.html#comment



Glöm inte att det kommer att komma upp en massa träningstips i veckan + mitt liv som modell.



Kram Bea

Postat av: Anonym

hej! du tjänar lite pengar på bloggen va? kan inte du göra ett inlägg som handlar om det? du behöver såklart inte skriva summor om du inte vill, men typ hur man gör för att börja tjäna pengar på bloggen: inte bara "man säljer annonser" eller något, utan mer ingående HUR man gör steg för steg, och även ungefär hur många läsare man bör ha för att kunna tjäna pengar på sin blogg :)

Postat av: sanna♥

Skit snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -