Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tagganuråå!

Nu blir det att tagga filmkväll med görlsen! :D Plus alice då :D Men hon ville dock inte vara med på bild ;)
Men ja, det kommer att bli bland annat; Husk, barnhemmet, amusement !

Postat av: Hanna

tack så jätte mycket! :D

haft en bra dag? :)

Postat av: Blerina MUQA

hur mår du? :)

Postat av: Anonym

Hej! WOOW! Sugen på jätteenkel tävling? Gå in på dagens blogg!, kom ihåg att jag utser 1-3 vinnare imorgon, kolla datum! http://victoriaahse.blogg.se/2011/october/-dagens-blogg-utser-vinnare-imorgon.html#comment

Postat av: Felicia ♫

sv: inget typ dudå? :) bloglovin byte? förresten, snygg onepiece! har en fast i lila :)

Postat av: Jennie

Jag var på en Ulrik Munther konsärt! :D

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

mysigt med filmkväll :)

Postat av: angelica

sv jag mår bara bra, halsen cpar bara :) själv??

Postat av: Hanna

hoppas ni får en mysig och rolig kväll :D



förresten, ska vi göra bloglovin-byte? :)

Postat av: Elin

Hej, fin blogg! skulle bara vilja önska dig en trevlig helg!

Kram!:D

Postat av: Jessica

Godkväll! Följas på bloglovin? :)

Postat av: my

ha en bra halloween! :D

Postat av: Benita Fransén

vad händer till helgen? :)

Postat av: Anonym

kishkejdi beök min blogg haa

Postat av: ladymuffin

Hoppas du får en trevlig helg! :) Kram

Postat av: kajsa

Kul

Postat av: deniseholmsten

snygga!!

Postat av: J

sv:

nt mkt!:D sj?

Postat av: S A R A K L I N T B E R G

Sv; Ska hänga med vänner :) Vad händer för dig i helgen?

Postat av: Jonna

Cool header, vill också ha en onepiece!

Fin blogg! haft en bra dag? kram

Postat av: Anonym

myssigt

Postat av: moa larsson

Svar : Imorgon ska jag hem till min pojkväns morfar och äta lunch samt kolla på en Liverpool match. Självdå? :)

Postat av: Jossan

Jättemysig blogg! :D

Postat av: Linda

Fiin blogg :D

Postat av: Anonym

Mys bilder :)

Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR; Nej faktiskt inte, själv då? :)

Postat av: Anonym

Förra året den här tiden så hade den första snön kommit! Vad tycker du om vintern?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -