Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Panik..

HAHAHA det här är min packningslista:

  • Kläder
  • toalettartiklar (tandborste, tandkräm m.m)
  • pengar
  • kamera
HAHAHAHA, jag vet inte vad jag ska ha mer, och vi ska åka om 5 timmar ;p

Postat av: Malin

laddare till mobilen ? :)

Postat av: jenlen

så roligt, ja packade precis efter jobbet i onsdags en halvtimme innan vi stack iväg gillar att stressa med packningen ändå för då blir det oftast bäst för mig :)ha en trevlig resa nu..

Postat av: emma

Hej, förlåt för sent svar, har haft så mkt för mig dom senaste dagarna!

Hur mår du? kram

Postat av: A.L

svar: har lagt till dig på bloglovin nu så bara att du lägger till mig :) kram

Postat av: Sophie "autophoto"

har du över 200 unika läsare så kan vi göra länkbyte :)

Postat av: Linnéa

Vart ska du då? <3

Postat av: -Kajsa [FOTOBLOGG]

sv; vad menar du? :P

Postat av: Evve - ♥

Gud va söt blogg du har ! ♥

Kolla komentera gärna min följ mig på bloglovin så kan ja följa om du har kramiis ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -